Carnea de pui, în topul preferințelor românilor

person Horeca
access_time_filled

Carnea de pui se află în topul preferințelor românilor conform unui studiu inițiat de compania Transavia, liderul pieței de carne de pui din România, pentru o perspectivă cât mai actuală și completă asupra tendințelor de consum. Rezultatele studiului inițiat la sfârșitul anului 2012 arată că peste 65,5 % dintre români consumă carnea de pui aproape zilnic.

Din studiu reiese totodată că majoritatea românilor preferă pieptul de pui, astfel peste 79% și-au exprimat opțiunea în acest sens. De asemenea, momentul preferat al zilei pentru consumul cărnii de pui este prânzul, în timp ce supele, ciorbele și grătarele reprezintă cele mai populare preparate din pui.

preparatecupui

Conform acestei cercetări, 70% dintre respondenți consideră acest tip de carne sănătos datorită conținutului scăzut de colesterol, în timp ce 57% și-ar dori să afle mai multe beneficii ale consumului pentru sănătate.

Compania Transavia a anunțat ieri în cadrul unei conferințe de presă continuarea campaniei educaționale cu privire la beneficiile consumului cărnii de pui, readucând în atenția românilor obiceiurile sănătoase și oferindu-le, în același timp, opțiuni pentru o alimentație echilibrată prin produse de cea mai înaltă calitate.

Astfel, începând cu luna noiembrie a acestui an, Transavia va susține în mai multe școli bucureștene programul „Ora de nutriție”, prin care își propune să ofere elevilor informații cuprinzătoare legate de necesitatea abordării unui stil de viață sănătos.

În cadrul acestui program, Dl. Prof. Dr. Nicolae Hâncu, Membru de Onoare al Academiei Române și expert în nutriție, va oferi elevilor lecții de nutriție și le va vorbi despre cât de importantă este alimentația sănătoasă pentru calitatea vieții și pentru dezvoltarea armonioasă a organismului.

„Carnea reprezintă principala sursă de proteine de calitate din alimentație. Cu toate acestea, se recomandă variantele mai slabe, cu conținut variabil de grăsimi, precum carnea de pui. Pe lângă aportul de proteine, carnea de pui, fără piele, conține minerale și vitamine extrem de benefice pentru sănătate.”, a adăugat Dl. Prof. Dr. Nicolae Hâncu.

carnedepuifragedo

Transavia a investit, în ultimii 7 ani, peste 60 de milioane de euro în siguranța calității produselor

Transavia a realizat o cifră de afaceri în anul 2012 de 426,9 milioane de lei, în creștere cu 19% față de 2011. La baza acestei creșteri s-a aflat preocuparea pe care Transavia o are pentru siguranța alimentară.

„Siguranța alimentară este principiul de la care pornim atunci când facem orice investiție în companie. Grija pentru calitatea produselor noastre transpare în faptul că am reușit, ani de-a rândul, să ne menținem poziția de lider pe piața cărnii de pui. Produsele noastre sunt realizate în conformitate cu cele mai înalte standarde în domeniu, sub controlul autorităților sanitar-veterinare și de mediu”, declară Ioan Popa, Directorul General Transavia.

În ultimii 7 ani, Transavia a investit peste 60 de milioane de euro pentru siguranța calității produselor, prin tehnologie de ultimă generație, urmând cele mai înalte standarde de performanță.

Produsele Transavia provin dintr-un sistem de producție integrat. Compania a înființat acum doi ani o divizie vegetală pentru a produce cerealele în regim propriu, având în exploatare aproximativ 8000 ha în județele Alba, Sibiu și Cluj. 

transaviaPlanul de investiții Transavia pentru 2013 a cuprins alocarea de fonduri pentru modernizarea a trei ferme de creștere a păsărilor, un depozit frigorific de carne, achiziționarea de mașini de transport marfă și utilaje agricole pentru fermele vegetale. În plus, în a doua jumătate a anului curent, Transavia a demarat campania media pentru brandul comercial Fragedo, principalul brand de carne de pui de pe piața românească.

„Anul acesta am investit și într-o nouă imagine a brand-ului nostru premium, Fragedo. Prin noul design, dorim să consolidăm promisiunea „Well made in Romania” și să ne asumăm cu seriozitate și sinceritate, în fața consumatorului, rolul de lider al pieței interne, prin produsele noastre prezentate acum mult mai vizibil”, adaugă Ioan Popa.

În 2014, Transavia va continua investițiile în tehnologia procesului de producție și în comunicarea produselor pentru consumatori și parteneri.

Despre Transavia
Transavia, societate pe acțiuni cu capital privat integral românesc, este liderul pieței românești a cărnii de pasăre. În prezent,  grupul Transavia produce peste 55.000 de tone de carne pe an în facilitățile sale de producție din Transilvania. Transavia deține 15 ferme de creștere pui de carne, două ferme de reproducție și două stații de incubație, o fabrică de nutrețuri combinate, două abatoare performante de industrializare a cărnii și o fabrică de procesare a cărnii, precum și două ferme vegetale. Din toamna anului 2007, Avicola Brașov, unul dintre producătorii cu tradiție pe piața românească, face parte din grupul Transavia. Produsele Transavia sunt realizate în conformitate cu cele mai înalte standarde în domeniu, sub controlul autorităților sanitar-veterinare și de mediu și dețin certificările IFS (International Food Standard) și BRC (British Retail Consortium). Transavia este prezentă pe piața internațională prin exporturi în țări din Comunitatea Europeană (printre care Marea Britanie, Franța, Spania și Croația), Africa și Orientul Apropiat. In 2006, Transavia a fost distinsă cu titlul de furnizor al Casei Majestății Sale Regele Mihai I.

Sursa foto: www.transavia.ro

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302