Caroli Foods Group are un nou CEO
Caroli Foods Group – lider pe piața de mezeluri din România, a anunțat că începând cu 10 octombrie 2011 compania are un nou CEO, în persoana lui Khaled El Solh. Acesta are peste 11 ani de activitate în cadrul echipei de management Caroli Foods Group, ocupând funcția de Executive în mai multe divizii-cheie ale companiei.
„În cei 11 ani petrecuți în Caroli Foods Group am fost implicat în multe evenimente marcante ale companiei noastre care au dus la obținerea unei poziții strategice pe piața din România. Am văzut Caroli Foods Group crescând și transformându-se într-o companie sănătoasă prin investiția în tehnologie de producție state-of-the art, prin strategiile de marketing și vânzări inovatoare, prin fuziuni și achiziții. Însă toate acestea nu ar fi fost posibile fără o echipă extrem de valoroasă, pe care sunt onorat să o conduc mai departe. Obiectivul nostru comun este să fim mereu prima alegere a consumatorilor, ceea ce ne va consolida poziția de lider de piața din România și important jucător în regiune”, a declarat Khaled El Solh, CEO Caroli Foods Group.
Licențiat în Business Marketing, Khaled El Solh (37 de ani) are o vastă experiență în marketing, publicitate și business development, fiind Director Executiv de Vânzări, Marketing și Logistică în perioada 2000-2008 și Director Executiv R&D și Business Development în perioada 2008-2010. Începând cu anul 2010, Khaled El Solh a fost numit Membru al Board-ului Joint Venture Caroli Foods Group.
Noul CEO îl înlocuiește pe Haluk Akdemir, care va fi numit Membru al Board-ului Joint Venture și va continua să fie implicat în deciziile de business ale grupului.
Grupul Caroli Foods a devenit liderul pieței de mezeluri proaspete din România prin fuziunea pe plan local cu Campofrio Food Group, liderul pieței de produse procesate din carne din Europa și un important jucător global în domeniu.
În prezent, grupul deține un portofoliu format din brandurile Campofrio, Caroli, Maestro, Sissi, Gourmet și Primo. „Grupul Caroli Foods își propune adoptarea calității ca și stil de viață, inovarea continuă a portofoliului de produse și dezvoltarea unei relații de încredere cu consumatorii și partenerii săi”, se arată în comunicatul de presă.