Consumatorii tineri preferă vinul la doză
Producătorul global de ambalaje din aluminiu pentru băuturile alcoolice și răcoritoare, Rexam, a comandat un studiu dedicat consumatorilor britanci cu vârste cuprinse între 18 și 34 de ani pentru a afla opinia acestora despre vinurile la doză. Rezultatele au fost pozitive și a fost confirmat trendul în creștere pentru vinurile îmbuteliate în diferite ambalaje.
Consumatorii tineri de vinuri au arătat un interes crescut pentru alternativele de ambalare ale vinului, în special când vine vorba de comoditate. 62% din respondenți au fost de acord că vinul ambalat la doză ar fi „un format convenabil”, iar 54% au confirmat rapiditatea cu care dozele se răcesc, astfel vinul putând fi consumat mai repede la temperatura dorită.
Deși, vinul la doze este potrivit pentru consumul acasă și ocazii special, 55% din respondenți au suținut că această formă de ambalare ar fi utilă pentru picnicuri și consumul în afara casei.
Necesitatea ambalajelor convenabile indicată de consumatori a rezulat din întrebările despre multipaking. Astfel 58% ar cumpăra vin la multipack, cum este ambalată astăzi berea, pentru că oferă un control al cantității consumate individual, oferindu-le posibilitatea de a bea fără să deschidă o sticlă întreagă.
80% din respondenți sunt interesați să aibă o varietate de vinuri la multipack, având posibilitatea de a gusta mai multe tipuri de vin fără a deschide sticle cu vinuri diferite. Reprezentanții Raxam au declarat la Târgul London International Wine din luna mai, că deși sticla va avea în continuare un rol important în ambalarea vinurilor, vinul la doză este perfect pentru consumul on- the-go, fiind mai ușor de transportat.