“E vremea de Fetească!” sau cum să încurajezi consumul de vin în restaurante

person Horeca
access_time_filled

campanieevremeadefeteascaO nouă campanie dedicată promovării vinurilor românești, de data aceasta din soiul Feteasca, debutează luni, 20 octombrie, în mai multe restaurante, bistro-uri și cafenele din București și din țară. E vorba de campania „E vremea de Fetească”, inițiată de Vinul.Ro și CityBest.Ro, care se va desfășura până la sfârșitul lunii noiembrie, în 16 locații din București și Brașov. 

În această perioadă, toate locațiile partenere vor afișa o selecție specială de 9 vinuri din soiurile Fetească Albă, Fetească Regală și Fetească Neagră din regiuni reprezentative, realizate cu grijă de producători consacrați și validați prin rezultatele obținute la concursurile de specialitate.

Pentru a încuraja degustarea și familiarizarea clienților cu gusturile specifice, vinurile vor fi disponibile atât la sticlă cât și la pahar, la prețuri accesibile, iar producătorii sunt încurajați să se implice în mod activ, prin organizarea de prezentări și degustări pentru clienți și pentru personalul din restaurante. 

Obiectivul noului proiect este, așadar, evident: cunoașterea și consumul vinurilor din soiurile de Fetească în restaurante, bistro-uri si cafenele; listele-meniu conțin și câteva explicații apetisante și ușor de înțeles ale vinurilor din selecție.

„E vremea de Fetească!” este o campanie tipică win-win-win: beneficiile sunt evidente pentru localurile partenere, respectiv un grad mai mare de satisfacție a clienților, încurajarea consumului de vin și a vânzărilor și o mai bună vizibilitate a soiurilor autohtone; clienții au câștigat atât din cunoașterea unor produse atent selectate, cât și prin ofertele disponibile la pahar și la sticlă, iar mărcile producătorilor vor beneficia de vizibilitate și acces sporit în rândul clienților.

Vinuri participante:

Castel Huniade – Fetească Neagră 2013 – Cramele Recaș
La Putere ” Fetească Neagră 2013 – Cramele Recaș
Sole ” Fetească Regală 2013 – Cramele Recaș
Colocviu la Atena Fetească Albă – Casa de Vinuri Cotnari
Domenii Feteasca Neagra 2011 – Casa de Vinuri Cotnari
Domenii ” Feteasca Albă 2013 – Casa de Vinuri Cotnari
Caloian – Fetească Neagră 2013 – Crama Oprișor
La Cetate – Fetească Neagră 2011 – Crama Oprișor
Moșia de la Tohani – Fetească Neagră Speciale Reserve 2012 – Domeniile Tohani

Localuri partenere:
Repertorium Gourmet – Hotel Scala; Neptunus; Thalia Victoriei; Thalia Tineretului; De Cartier; Nargila Grill & Bar; Have a Cigar; Dianei 4; Alandala Cafe; Puerto Cafe; Cucina di Eleni; Cocoșu Roșu; Stradivarius Tineretului; Neptunus Brașov; Bistro Stradivari Brașov; Vlahia Restaurant & Longe Brașov. 

Campania „E vremea de Fetească!” este o activitate auxiliară Cercului de Fetească, lansat în vară de Vinul.Ro. Partener principal: CityBest.Ro. Parteneri: WiGO.ro, Pivot Noir, Parma Food.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302