Extraordinary Bartenders Challenge by Smirnoff
Arta de a îmbina mixologia cu tehnicile de working flair, originalitatea și prezența în public au fost principalele criterii de selecție a celor mai buni barmani din România în cadrul competiției „Smirnoff Extraordinary Bartenders Challenge” organizat în perioada 9-28 noiembrie în parteneriat cu Monin și Santal.
Celebrul mixolog Kenji Jesse, care a inițiat peste 35.000 de barmani din toata lumea în arta mixologiei, a luat parte la această provocare în calitate de membru al juriului. Ambasador Global al mărcii Smirnoff și director al ‘Spiritual Advisors’ Global Bar, Kenji Jesse este cunoscut și pentru trainingurile inspiraționale ținute în peste 55 de țări precum SUA, Marea Britanie, Japonia, Australia, India, China, Brazilia, Rusia sau Kenya.
„Smirnoff este o vodcă premium cu tradiție, originală, pură, produsă după o rețetă secretă, așa-numita rețetă no. 21. Inspirați de caliățtile vodcii, am organizat Smirnoff Extraordinary Bartenders Challenge, o experiență unică și o provocare de a crea cele mai revoluționare cocktail-uri”, a declarat Raluca Sava, Brand Manager Smirnoff, PPD România. „Pe langa premiile substanțiale, finaliștii concursului au avut oportunitatea de a interacționa cu Kenji Jesse, un guru al mixologiei, care le-a dezvăluit ultimele tendințe în materie de cocktailură într-un workshop organizat special pentru cei mai talentați barmani din România”, a adăugat Raluca Sava.
Concurenții s-au înscris în competiție prin completarea unui chestionar online și propunând o rețetă proprie de cocktail, pe pagina de Facebook Smirnoff România. În urma evaluării realizate pe baza corectitudinii răspunsurilor și a originalității rețetei, 40 de barmani au intrat în faza a doua care a avut loc marți, 27 noiembrie, în Club Barletto din București. Finala a avut loc miercuri, 28 noiembrie, în prezența invitatului special Kenji Jesse și a specialiștilor Ionut Frangulea și George Tudor care au jurizat creațiile celor 10 finaliști. Proba de foc a constat în realizarea în 8 minute a 3 exemplare de rețetă creație proprie.
Concursul s-a încheiat cu petrecerea organizată în Club Vault unde Kenji Jesse și câștigătorul Smirnoff The Extraordinary Bartenders Challenge, Călin Ioaniciu, au creat cocktailuri pentru participanții la petrecere.
Despre SMIRNOFF:
SMIRNOFF este cea mai vândută vodka din lume un brand original, provocator, cu origine Americana si nume cu influente rusesti. Renumele său se datorează, într-o bună măsura, frecventelor apariții pe marele ecran, în filme precum cele cu James Bond. O băutură extrem de valoroasă, rafinată și pură, Smirnoff Vodka este una din cele mai populare băuturi de pe glob. Brandul este produs si deținut de compania britanică Diageo.
Brandul Smirnoff s-a născut într-o distilerie din Moscova, fiind invenția lui Pyotr Arsenievich Smirnov (1831″1898. În momentul de față, Smirnoff este o vodka prezentă în 130 de țări, fiind produsă doar în câteva orașe din SUA, Italia, Repubica Irlandei, Nordul Irlandei și Scoția. Produsele Smirnoff includ vodcă, vodcă aromată și băuturi cu malț.
Despre PPD ROMÂNIA:
Smirnoff este un brand distribuit în România de PPD România, parte a companiei Photos Photiades Distributors, lider pe piața distribuitorilor de băuturi din Cipru. PPD România este unul dintre cei mai mari distribuitori de produse de alcool de pe piața locală și partenerul pe termen lung al renumitului producător de băuturi spirtoase, Diageo, lider mondial pe segmentul de băuturi premium. Alături de Diageo și de alți parteneri strategici la nivel local, compania deține un portofoliu de branduri renumite în întreaga lume, precum Johnnie Walker (Scotch Whisky-ul nr. 1 în lume), J&B Rare (Scotch Whisky-ul nr. 1 în România), Smirnoff (vodka numărul 1 din lume), Baileys, Camus Cognac, șampania Lanson și, de curând, propriul brand de vodcă, Tazovsky Vodka.