GoodWine a atras cu 20% mai mulți vizitatori față de ediția precedentă

person Horeca
access_time_filled

Târgul Internațional de Vinuri GoodWine – ediția martie 2013, a atras peste 10.000 de vizitatori, în creștere cu 20% față de ediția din toamnă, acest lucru demonstrând că interesul pentru vinurile de calitate este pe un trend ascendent, au anunțat oficial organizatorii.

La cea de a noua ediție GoodWine am înregistrat cu satisfacție o creștere a numărului vizitatorilor cu douăzeci la sută față de ediția din toamnă, acest lucru demonstrând că interesul pentru vinurile românești de calitate este pe un trend ascendent” a declarat Andrei Iva, Director General GoodWine.

vizitatorigoodwine

Expozanții și subexpozanții – producători români, importatori, distribuitori și companii din domenii conexe, au prezentat vizitatorilor peste 1.000 de vinuri, din care peste 100  au fost lansări și premiere.

„Diferențele de la ediție la ediție, saltul de dimensiune, de imagine și de atracție, ține de persuasiune, inventivitate, construcție. Adică, acțiune. „Acțiune” – cuvântul cheie pentru reușita sectorului vitivinicol! GoodWine egal Acțiune”, a declarat Cătălin Păduraru, Master of Ceremony GoodWine.

„Pentru compania Cotnari, târgul GoodWine a fost prilejul potrivit pentru lansarea noii game de vinuri: Vinul Lupilor. A fost o ediție mai animată față de anul trecut, cu vizitatori, atât din cadrul specialiștilor cât și a consumatorilor obișnuiți. Credem că a fost un succes și constatăm că este un trend crescător de la o ediție la alta, atât a numărului de vizitatori, cât și a producătorilor participanți și a produselor noi lansate”, consideră Cătălin Grecu, Director Marketing Cotnari ” Partener  Oficial GoodWine.

expozantigoodwine

„Un eveniment care oferă posibilitatea tuturor entităților care gravitează în jurul vinului să se cunoască mai bine și să-și comunice noutățile și realizările. Un concept elegant care a dat posibilitatea tuturor participanților să comunice noile vinuri din portofoliu și să primescă feedback de la consumatori”, a declarat Costin Ghiță, Director Național Jidvei ” Partener Principal GoodWine.

Vizitatorii au putut întâlni, pentru prima dată la GoodWine, vinurile de la Ando Wine – Cuvee Brâncuși, produse în Franța, cele de la Tenuța Colibași, Crama Tata și Fiul, Azienda Vinicola Al Bano Carrisi și nu în ultimul rând o nouă surpriză plăcută de la Casa de Vinuri Cotnari, Partener Strategic GoodWine, și anume Busuioaca de Bohotin vinificată în sec. Șirul premierelor a fost completat de promovarea în cadrul târgului a International Wine Contest Bucharest 2013, într-un spațiu special amenajat.

Accesoriile dedicate vinului au fost prezentate de companii din țară și din străinătate: Bilancia, Climadiff, Itu Refrigeration, Romwine Equipments, Valdo Invest, Buticom Tonnellerie, Smurfit Kappa.

bilancia

Pe toată perioada târgului GoodWine, Master of Ceremony a fost Cătălin Păduraru, Wine Ambassador ADAR, Judex de Vino Legat I București al OEVE (Ordo Equestris Vini Europae) și CEO IWCB (International Wine Contest Bucharest), care a prezentat și coordonat programul degustărilor și lansărilor de vinuri în cadrul târgului.

Cea de-a zece ediție a Târgului Internațional Goodwine se va desfășura în perioada 22-24 noiembrie 2013, în Pavilionul C1 din cadrul Centrului Expozițional Romexpo.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302