GoodWine, zece ediții dedicate vinului premium

person Horeca
access_time_filled

Cei peste 100 de expozanți care au participat la cea de-a zecea ediție a Târgului  Internațional de Vinuri GoodWine au atras până în 10.000 de vizitatori, au anunțat astăzi organizatorii.

„Anul 2013 a fost dificil din punct de vedere economic, dar producătorii, importatorii și distribuitorii au venit la GoodWine, ocupând integral spațiul expozițional de 3.000 metri pătrați, ceea ce denotă seriozitatea în afaceri, relațiile comerciale sănătoase și vinurile de excepție pe care le produc sau le importă”, a declarat Andrei Iva, Director General GoodWine.

impresiigoodwine

„Zece ediții Good Wine. Orice mișcare în domeniu, chiar și peste o sută de ani, va fi… „înainte” și „după”. Ediția aniversară se suprapune cu o maturizare a pieței. Consumatorii vor nu numai „mult”, ci și „bun”. Eu, unul, sunt bucuros de contemporaneitatea cu GoodWine. Urmează un pas important, sincronizarea sau chiar anticiparea cu așteptările celor mai elevați entuziaști wineloveri de pe glob… Dacă GoodWine reușeste, reușeste întreg sectorul vitivinicol al României”, a declarat Cătălin Păduraru, Master of Ceremony Goodwine.

Expozantii și subexpozanții – producători români, importatori, distribuitori și companii din domenii conexe, au prezentat vizitatorilor peste 1.000 de vinuri, din care peste 100 au fost lansări și premiere.

„Odată cu închiderea ediției de toamnă GoodWine 2013 putem concluziona că și această ediție aniversară (a zecea) nu face excepție, dovedind încă o dată în plus că este punctul de referință în ceea ce privește saloanele de profil de la noi din țară. Pentru Casa de Vinuri Cotnari a reprezentat un bun prilej de a se reîntâlni cu iubitorii vinului și de a lansa primul vin roșu sec din podgoria Cotnari, adăugând astfel al cincilea soi vechi românesc în portofoliul dedicat exclusiv HoReCa: Feteasca Neagră Cotnari DOMENII 2011 sec”, a declarat Cătălin Avasalcei, Brand Manager Casa de Vinuri Cotnari.

„Un eveniment reușit, prin care publicul a putut lua încă o dată contact cu lumea vinului, putând degusta creațiile producătorilor într-un cadru plăcut și primitor. Aprecierea vinurilor noastre de către vizitatori ne-a produs o mare bucurie și satisfacția a lucrului bine făcut!”, a declarat Costin Ghiță, Director Național Jidvei – Partener Principal GoodWine.

lansarivinurigoodwine

„Probabil cea mai oportună întâlnire între producători, importatori și iubitori de vin. Marea familie reunită cu aceleași pasiuni, emoții și speranțe, timp de 3 zile. Pentru Vinarte, o reconfirmare a poziției speciale din sufletul pasionaților de vin, marcată de două cadouri prețioase pentru Sărbătorile de iarnă: verticale Prince Matei de 11 ani”, declara Costel Cainamisir, Director Comercial Vinarte.

„Cea de-a zecea ediție a Goodwine a surprins prin: calitatea participanților și a vinurilor prezentate, o atmosferă mult mai degajată față de precedentele – posibilitatea de a comunica mult mai bine cu clienții finali ai vinurilor noastre, creșterea numărului de vizitatori mult mai informați vs industria vinului de calitate”, a declarat Dan Săvulescu, Director de Vânzări S.E.R.V.E. Ceptura.

Lansări și evenimente private au avut loc la standurile producătorilor români, care s-au prezentat în fața publicului nu doar cu standuri ingenios amenajate, ci și cu vinuri din ce în ce mai elaborate. Menționăm două vinuri din Gama Vinul Lupilor prezentată de Cotnari: un rose demidulce ” Busuioaca de Bohotin, dar și un cupaj de patru soiuri (francusa, feteasca albă, tămâioasa și grasa). Casa de Vinuri Cotnari a lansat primul vin roșu sec din gamele HoReCa – Feteasca Neagră Cotnari DOMENII 2011. Jidvei a prezentat la GoodWine atât gamele Owner’s Choice Ana și Maria și Mysterium, cât și gama Nec Plus Ultra.

bilancialagoodwine

Vincon România a lansat gama super premium Egregio, care cuprinde cinci vinuri: Feteasca Neagră, Cabernet Sauvignon, Merlot, Tămâioasa Românească, Muscat Ottonel. Vinarte a lansat Prince Mircea 2010, Vinarte Terase Danubiene roze 2013, Vinarte Terase Danubiaene Sauvignon blanc 2013 și alte vinuri cu ani noi de producție. S.E.R.V.E. Ceptura  a adus spre deliciul iubitorilor de vin patru vinuri din gama Terra Romana: Cuvee Charlotte 2010, Milenium Roșu 2011, Milenium Alb 2012, Chardonnay 2012, dar și două vinuri din gama Vinul Cavalerului: Merlot 2012 și Riesling 2012.

Importatorul Lusarom ” Premium Drinks (Portugalia), Crama Borha (Spania), Ghilda Vinurilor Moldovenești, standul de țară al Ambasadei Chile, Katarzyna (Bulgaria), Vinimondo, Smartdrinks.ro, Vinibuoni sunt doar câțiva din importatorii prezenți la târg care au încântat iubitorii de vin cu lansări și prezentări în premieră ale produselor din portofoliu.

Iubitorii de delicatese s-au întâlnit cu trufe și produse din trufe, dar și ciocolată cu vin și mici gustări care să însoțească vinul în periplul degustării.

Accesoriile dedicate vinului au fost prezentate de companii din țară și din străinătate: Bilancia, Horeca Expert, Climadiff, Glass Container Company, Gastrotech, Transilvania Bois, Ippu Packaging, Buticom Tonnellerie, Smurfit Kappa, Diferit Concept, Alfa Software, Liebherr, Wine Art.

razvanalexandru

Pe toata perioada târgului GoodWine, Master of Ceremony a fost Cătălin Paduraru, Wine Ambassador  ADAR, membru  FIJEV, CEO IWCB, OEVE Legat I București.

Cele două ediții din 2014 ale evenimentului sunt programate pentru 25-27 aprilie și 28-30 noiembrie, în Pavilionul C1 din cadrul Centrului Expozițional Romexpo.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302