Heineken România îşi măreşte portofoliul, după un an 2010 bun

person Horeca
access_time_filled

Heineken România își mărește portofoliul, după un an 2010 bun

În ciuda trendului descendent al pieței berii din România, Heineken România raportează o creștere de 7% a cifrei de afaceri pentru 2010, comparativ cu 2009, ajungând la 934 milioane Ron net, potrivit unui comunicat de presă emis astăzi de companie. Heineken România a anunțat pentru 2011 și unele noutăți, precum extinderea portofoliului cu 8 mărci internaționale.

portofoliu Heineken

Managerul general Heineken România, Jan Derck van Karnebeek a declarat că, „de vină” pentru rezultatele bune din 2010 sunt investițiile permanente în mărcile companiei, precum și concentrarea asupra activelor de bază ale companiei. „În plus, ne-am îmbunătățit abilitatea de a genera lichidități prin revizuirea atentă a investițiilor, prin programele de cost management și prin managementul capitalului de lucru”, a mai declarat acesta.

Volumul Heineken România a crescut în 2010 cu 6% față de anul 2009. Creșterea se datorează în principal evoluției mărcilor Ciuc Premium și Bucegi, potrivit aceleiași surse.

heineken

Pentru a satisface cât mai bine nevoile clienților și ale consumatorilor, începând din luna aprilie 2011, Heineken România va importa și va vinde unele dintre cele mai cunoscute mărci internaționale deținute de grupul Heineken. Astfel, portofoliul Heineken România se va extinde cu 8 mărci internaționale: Amstel, Birra Moretti, Krusovice, Foster’s, Murphy’s, Strongbow, Sol și Desperados. Toate aceste mărci sunt deja disponibile pe piața din România prin intermediul unor importatori. În 2010, volumul total al acestor 8 mărci vândut pe piața din România a reprezentat sub 1% din totalul afacerii Heineken România.

Jan Derck van Karnebeek_400

În ceea ce privește previziunile pentru piața berii în 2011, Jan Derck van Karnbeek a declarat că, ținând cont de situația economică înregistrată atât la nivel internațional cât și la nivel național, este dificil de prevăzut cum va evolua aceasta. Evoluția pieții berii depinde mai mai mulți factori, spune aceasta, precum evoluția economiei naționale,  încrederea românilor, puterea de cumpărare și comportamentul de consum al acestora.

„Indiferent de context, noi gândim și acționăm pe termen lung: suntem în industria berii de peste 145 de ani. Suntem în România pentru a rămâne, pentru a investi în oamenii noștri, în compania și în mărcile noastre. Obiectivul nostru pentru 2011 rămâne același: să construim mărci de valoare și să le oferim consumatorilor noștri experiențe memorabile”, a afirmat Jan Derck van Karnebeek

Heineken este cea mai mare companie producătoare de bere din Europa și a treia din lume în ceea ce privește volumul. Heineken România face parte din grupul Heineken, care are o tradiție de peste 145 de ani în industria producerii berii.

Heineken România are cel mai diversificat portofoliu de mărci: Heineken, Silva, Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Gösser, Schlossgold, Gambrinus, Harghita și Hațegana. Heineken România are 4 fabrici situate în Miercurea Ciuc, Constanța, Craiova și Mureș și 1.100 de angajați.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302