Heineken România va avea un nou Managing Director
Heineken România a anunțat faptul că funcția deținută de Jan Derck van Karnebeek, Managing Director al companiei, va fi preluată de Onno Rombouts începând cu 1 iunie 2012, după ce van Karnebeek a fost promovat în funcția de Regional President al Heineken Europa Centrală și de Est din 1 ianuarie 2012.
Onno Rombouts are o experiență de aproape 20 de ani în Heineken, timp în care a avut diverse funcții de conducere în domeniul comercial în țări din întreaga lume. Onno și-a început cariera în cadrul Heineken Olanda, a ocupat apoi diverse funcții de conducere în cadrul companiei Vrumona, divizia de soft drinks, devenind apoi Country Manager al companiei în Republica Dominicană.
In 2002, Onno s-a alăturat operațiunilor companiei din Europa Centrală și de Est, fiind numit apoi Marketing and Sales Director al Heineken Ungaria, unde a avut un rol crucial în succesul integrării fabricii Amstel Ungaria și Brau Union Ungaria. În 2006 a fost numit General Manager al Surinaamse Brouwerij NV, care a cunoscut o importantă creștere a cotei de piață sub conducerea sa.
Înainte de sosirea în România, Onno Rombouts a ocupat funcția de Managing Director, Export and Director Regional Commerce al Heineken Asia Pacific Pte Ltd., în Singapore, unde și-a demonstrat calitățile remarcabile de lider, reușind împreună cu echipa sa să obțină rezultate excelente. Sub conducerea sa, profitul Heineken pe piețele de export din Asia a crescut cu peste 100%, cota de piață a brandului de bere Heineken® s-a mărit în toate marile piețe asiatice, între care Vietnam, Taiwan și China, iar vânzările Heineken® au crescut considerabil în cadrul regiunii Asia Pacific.
„Aștept cu nerăbdare această nouă provocare, să continui linia de succese obținute in România de Jan Derck van Karnebeek, împreună cu Echipa de Management și cu întreaga organizație. Împreună, vom continua strategia Heineken România, care livrează rezultate bune”, a declarat Onno Rombouts.
„Am încredere că Onno va avea o contribuție importantă la succesul Companiei în România. Are deja un trecut bogat în succese în Compania Heineken, în funcții de management atât la nivel local, cât și la nivel global. Va avea de asemenea sprijinul unei echipe de oameni dedicați. Cred că este un lider care se va integra perfect în cultura HEINEKEN România și va îndeplini cu succes obiectivele strategiei noastre de creștere”, a spus Jan Derck van Karneebek, Regional President în cadrul Heineken Europa Centrală și de Est.
Heineken România face parte din grupul Heineken și are cel mai diversificat portofoliu de mărci de pe piața de bere românească: Heineken®, Ciuc Premium, Silva, Golden Brau, Golden Brau Fără Alcool, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Amstel (import), Birra Moretti (import), Krusovice (import), Foster’s (import), Strongbow (import), Sol, Desperados, Gosser, Schlossgold, Gambrinus, Harghita și Hațegana. HEINEKEN are 4 fabrici în România, situate în Miercurea Ciuc, Constanța, Craiova și Mureș și 1.100 de angajați.