Lavazza a deschis la București un nou centru de training pentru specialiștii în cafea
Lavazza a deschis la București un nou centru de training dedicat specialiștilor în cafea, acesta fiind al 56-lea centru de training Lavazza de pe plan global. Noul centru de training de la București face parte din cea mai rețea de formare privind cafeaua din lume și a fost deschis în parteneriat cu Coca-Cola HBC România, distribuitorul exclusiv al produselor Lavazza pe piața locală (începând cu luna octombrie a anului trecut).
Misiunea acestui centru este de a instrui barmanii și barista, în așa fel încât aceștia să dobândească toate subtilitățile de a face cafea, cât și de a-i pregăti pe membrii echipei Coca-Cola HBC România, a precizat Mihaela Hoffman, Marketing Manager Coca-Cola HBC România.
Centrul de training este situat pe șoseaua București Nord nr. 10, la sediul Coca-Cola HBC, și are toate funcționalitățile care există în oricare alt centru de training Lavazza din lume. în fiecare an, aproximativ 2000 de barmani și de barista își vor însuși subtilitățile artei preparării corecte a cafelei.
“Prioritatea noastră o să fie partenerii noștri, locațiile în care deja avem cafeaua Lavazza sau în care o să intrăm cu cafeaua Lavazza, pentru că vrem să ne asigurăm că ei o să poată, într-un mod constant și uniform, să ofere cea mai bună calitate a produsului. Èšintim în special acei bariști și acele persoane care pot să facă o schimbare în piața de cafea. Cursurile se desfășoară sub forma mai multor module, facem modul de barista la nivel de bază, programele sunt similare cu cele ale Asociației de Cafea – SCA, tocmai ca să putem să le oferim bazele sau fundamentele unor cursuri și a unor cunoștințe care poate în alte circumstanțe ar fi destul de costisitoare pentru ei. Și atunci, atâta timp cât ei ne sunt parteneri, training-urile acestea aduc încă un plus valoare parteneriatului cu noi. Cursurile sunt gratuite pentru parteneri”, ne-a declarat Cezara Carteș, Coffee Capability Expert Coca-Cola HBC România.
Noul centru de training Lavazza va prezenta arta preparării cafelei, metode prin care boabele de cafea să-și păstreze calitatea intactă atât în momentul pregătirii băuturii, cât și în momentul în care este consumată. Training Center Lavazza va oferi de asemenea cursuri pentru barista și profesioniști în domeniu printr-un program care îmbină degustarea de cafea, informații despre tot ce înseamnă cultivarea și apoi recoltarea boabelor de cafea, design al cafelei și arta latte-ului.
Pe lângă traingurile dedicate barista, la centrul de training Lavazza din București se vor face și training-uri pentru membrii echipei de vânzări Coca-Cola HBC România.
“Centrul de training Lavazza este de fapt o școală de cafea, unde instruim oamenii în materie de cafea, deoarece cafeaua nu este un produs simplu. Când facem o cafea bună am făcut doar 50% din treabă sau chiar mai puțin, pentru că noi putem face cea mai extraordinară cafea din lume, dar, la final, dacă o dăm cuiva care nu știe să o manevreze, să o depoziteze, va distruge produsul nostru. De aceea este important pentru noi să trainuim barista, oamenii de vânzări și pe toți cei care intră în contact cu cafeaua Lavazza (…) în prezent avem cea mai mare rețea de centre de training din lume, acesta este al 56-lea centru de training, iar misiunea noastră este să răspândim cultura italiană a cafelei în România”, a declarat Mirko Giordano, trainer internațional Lavazza.
în 2017, mai mult de 7000 de cursuri au fost organizate de centrele de training Lavazza din întreaga lume, la care au luat parte aproape 40.000 de participanți.