Marketingul vinurilor românești, o carieră cu perspectivă

person Horeca
access_time_filled

marketingvinuri2Vinexpert în parteneriat cu Academia de Studii Economice din București derulează în perioada mai 2014 – octombrie 2015 proiectul „Marketingul și promovarea vinurilor românești – o carieră intr-un domeniu de perspectivă”.

Proiectul este finanțat din fonduri europene și își propune să rezolve o problemă extrem de importantă a sistemului educațional: lipsa corelării între competențele furnizate de sistemul educațional și cele solicitate de angajatori.

Promotorul proiectului (Vinexpert) este o societate comercială care desfășoară activități de comerț în mai multe județe ale țării, inclusiv comerț online. De asemenea, acesta este și furnizor de formare profesională care deține un centru de formare profesională funcțional în acest moment.

Partenerul este una dintre cele mai mari universități din țară care are capacitatea de a recruta grup țintă și de a proceda la realizarea de activități de consiliere și orientare profesională conforme cu legislația educației.

Obiectivul proiectului

Obiectivul general al proiectului este reprezentat de facilitarea procesului de tranziție de la școală la viața activă și creșterea nivelului de ocupabilitate pentru 600 de studenți din regiunea București Ilfov.

Obiectivul vizează integrarea în activități de consiliere și orientare profesională a 400 de studenți înmatriculati în sistemul național de învățământ și 200 de studenți în stagii de practică.

Toți membrii grupului țintă participanți la această activitate vor realiza stagiile de practică la promotorul proiectului (Vinexpert).

„Proiectul generează beneficii certe pentru membrii grupului țintă. Aceste persoane vor beneficia de informații și sfaturi în cadrul activității de consiliere care vor contribui într-o manieră directă la facilitarea procesului de tranziție de la școală la viața activă. De asemenea, stagiile de practică vor contribui la furnizarea de competențe extrem de importante pentru grupul țintă în sensul că studenții vor percepe competențele pe care un angajator le solicită de la un tânăr angajat”, se arată în prezentarea proiectului.

Activitatea de consiliere cât și activitatea de stagii de practică contribuie la o mai ușoară inserție profesională a studentului după finalizarea studiilor.

De asemenea, proiectul contribuie la realizarea unei legături între cei doi actori interesați ai procesului de tranziție de la școală la viața activă, și anume între instituția de învățământ și angajator.

Important de menționat este că parteneriatul creat pentru implementarea proiectului va continua să-și desfășoare activitatea inclusiv după finalizarea perioadei de implementare și va contribui într-o manieră directă la realizarea unei legături sustenabile între cerere și ofertă pe piața forței de muncă.

Sursa: www.hotnews.ro

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302