Mișcare strategică pe nișa site-urilor de cooking
Skin Media a anunțat astăzi finalizarea achiziției a 4 site-uri de cooking: culinar.ro, bucataras.ro, gustos.ro și reteteculinare.ro, scopul fiind acela de a crea „cea mai mare comunitate culinară online din România”, potrivit reprezentanților companiei. Investiția în achiziția și transformarea site-urilor se ridică la 2 milioane de euro și vine pe fondul creșterii interesului pentru domeniul culinar înregistrat în ultimii ani în România.
Prin achiziția celor 4 site-uri, Skin Media aduce un nou stil de business în domeniul culinar și oferă pasionaților de gastronomie și nu numai, posibilitatea de a avea acces la cea mai mare bază de rețete, sfaturi și recenzii de produse, susțin reprezentanții companiei.
„În ultimii ani, interesul pentru domeniul culinar a crescut exponențial, iar trendurile culinare din afară au fost treptat preluate și în România. Mediul online a devenit unul efervescent, cu schimbări constante, userii fiind tot mai activi pe site-urile de specialitate și în rețelele de socializare.
Numărul mare de useri unici și conținutul pe care cele patru site-uri culinare îl generează lunar, susțin întru totul noua direcție aleasă de către SKIN Media și demonstrează faptul că domeniul culinar este unul dinamic, de mare interes pentru publicul din România„, susțin reprezentanții Skin, într-un comunicat.
Cifrele confirmă această direcție
Cele patru site-uri de profil din portofoliul Skin Media însumează peste 4 milioane de useri unici la nivel lunar, peste 19,2 milioane de afișări lunare și 7,8 milioane de vizite. Site-urile culinare au în spate ani de tradiție și experiență, culinar.ro fiind punctul de întâlnire al celor pasionați de gătit încă din anul lansării, 1996. Site-urile sunt susținute și de peste 1,7 milioane de fani pe paginile de Facebook, userii aducând un grad ridicat de interacțiune.
Site-ul culinar.ro se transformă într-un „mall culinar”
Pe lângă consolidarea celei mai mari comunități culinare online, SKIN Media aduce în România încă o premieră și un concept inedit. Site-ul culinar.ro, pe lângă platforma de cooking cu rețete, tehnici și sfaturi cu ajutorul cărora oricine își poate găsi vocația de Chef, încorporează acum și un magazin online, care va pune la dispoziție celor interesați toate cele necesare pentru bucătarie: electrocasnice, accesorii, ingrediente și în viitorul apropiat mobilă de bucătarie și multe altele. De asemenea, culinar.ro va promova și un sistem de fidelizare cu „galbeni” prin care userii activi vor primi puncte bonus cuantificate în discounturi în magazinul online.
Potrivit reprezentanților companiei, cele 4 site-uri se adresează tuturor pasionaților de gătit, bucătarilor amatori în principal și indirect bucătarilor profesioniști, care „ar trebui să intre pe astfel de site-uri deoarece acolo se află și clienții lor”, aceste site-uri putând reprezenta o sursă valoroasă de informare pentru profesioniști în ceea ce privește preferințele consumatorilor și nu numai.