Parteneriat inedit între Metro România şi Google
METRO Cash&Carry România și Google au semnat primul parteneriat co-marketing pe piața cash&carry din România, extinzând, astfel, oferta de soluții de afaceri cu valoare adăugată a companiei. După recenta lansare a platformei de comerț online, METRO Office Direct, METRO România diversifică avantajele oferite clienților săi prin semnarea unui parteneriat strategic cu Google.
Acest nou parteneriat de co-marketing are drept obiectiv recompensarea clienților METRO Cash&Carry România prin cupoane Google AdWords. Cupoanele vor fi acordate clienților care se înregistrează online în METRO Office Direct și pot fi folosite doar pentru conturi de AdWords nou create.
Google AdWords este considerată una dintre cele mai populare și eficiente soluții de publicitate prin Internet. Prin folosirea acestui cupon, clienții profesioniști METRO România au un instrument util de publicitate care îi ajută să își sporească vizibilitatea online și, astfel, susține creșterea afacerii lor.
„Parteneriatul de co-marketing cu Google este primul pas într-o colaborare strategică pe termen lung care va fi extinsă pe viitor în noi direcții interesante. Acest parteneriat exprimă preocuparea noastră constantă pentru oferirea de servicii cu valoare adăugată și de soluții eficiente care sporesc dezvoltarea afacerii clienților noștri”, a declarat Marc Carena ” Director Management Clienți METRO Cash & Carry România.
„Una dintre principalele priorități ale Google în România este aducerea mai multor business-uri în mediul online și ajutarea acestora să aibă succes folosind soluții de publicitate precum Google AdWords. METRO are o bază importantă de clienți IMM cu un interes clar de a profita de oportunitatea prezenței online ” ceea ce face din acest parteneriat unul semnificativ pentru noi”, spune Rareș Rusu ” Marketing Manager Google România.
METRO Cash & Carry este reprezentată în 30 țări cu peste 700 de magazine cash & carry. Cu peste 120.000 angajați în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde € în 2011. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerțului la scară mondială.