Prima campanie de promovare a vinurilor rose în sezonul estival 2015

person Horeca
access_time_filled

campanievinuriroseAplicația „Pivot Noir – Somelierul tău personal”, disponibilă pe AppStore și GooglePlay, anunță lansarea primei campanii de promovare a vinurilor rose pentru cei interesați de cele mai bune astfel de vinuri în sezonul estival 2015.

O serie de scurte filmulețe de prezentare – formulate simplu, amuzant și convingător – va fi publicată în rețelele sociale și pe platformele video, purtând hashtag-ul campaniei: #trendrose2015.

Vinurile au fost selectate împreună cu editorii publicației de specialitate Vinul.Ro și nu constituie o listă exhaustivă, ci una de sugestii delicioase de vinuri autohtone și din import, realizată în beneficiul amatorilor de rose care vor să știe ce beau în această vară. Filmulețele au fost realizate în cooperare cu autorul cunoscutului blog Vulpescu.eu, din dorința de a promova cultura vinului rose către publicul de interes generalist, și nu doar către cunoscători.

În cadrul campaniei, vor fi publicate câte două filme pe săptămână – lunea și joia. Cei interesați le pot găsi căutând după hashtag-ul #trendrose2015.

Pivot Noir – Somelierul tău personal este o aplicație destinată să îi ajute pe consumatori să găsească vinurile preferate sau să afle despre unele mai puțin cunoscute, sugestii de asortare vin-mâncare, informații despre crame și despre restaurante sau magazine specializate.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302