Producătorii de vin ar trebui să-și îndrepte mai mult atenția către tineri

person Horeca
access_time_filled

tineribeauvin2Producătorii de vin și specialiștii în marketingul vinurilor își îndreaptă atenția de regulă către consumatorii care cumpără vinuri scumpe și mult prea puține vinuri sunt promovate în rândul băutorilor tineri de vin, care cumpără vinuri la preț rezonabil, dar mult mai des, subliniază specialiștii de la elevatemybrand.com.

“Iată cum o piață puternică, care este pregătită și dornică să cumpere regulat este deseori trecută cu vederea de către producători”, spun aceștia.

O reflecție binevenită și pentru piața românească, unde am putut observa în ultimii ani faptul că tot mai mulți tineri din clasa medie au început să consume vin, pe care îl asociază cu bunul gust, cu gastronomia rafinată și cultura. Există un interes vădit în creștere față de vinuri, în rândul tinerei generații, și acest lucru se poate vedea cu ochiul liber la evenimentele de profil care reușesc de fiecare dată să adune tineri pasionați de licoarea lui Bachus.

Potrivit celor de la elevatemybrand.com, consumatorii din zilele noastre sunt mai sofisticați și mai informați decât oricând, iar producătorii de vin trebuie să se decidă cărui tip de client i se adresează (să înțeleagă că nu se pot adresa “tuturor”!) și apoi să se asigure că vor comunica adecvat cu aceștia, prin canalele pe care ei le accesează.

Producătorii de vin ar trebui să pună un accent mai mare pe strategia lor de web și blogging.

Producătorii de vin pot să-și facă din internet cel mai bun prieten al lor și să profite de pe urma online-ului, prin intermediul căruia pot ajunge la milioane de oameni care iubesc vinul. Totul începe cu un site dinamic și cu o strategie de vizibilitate. Un producător inteligent are două opțiuni: să devină prietenos cu comunitatea bloggerilor de vin sau să facă parte din această comunitate. Noi recomandăm ambele opțiuni. Ele reprezintă modalități extraordinare de a ajunge mai aproape de consumatorii finali. Un blog bine conceput poate fi un instrument de marketing neprețuit pentru un producător”, spun cei de la elevatemybrand.com

Vârsta consumatorului de vin din mediul urban e în scădere, ca atare și canale de promovare ar trebui adaptate.

Sursă foto: www.965kvki.com

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302