S-a lansat primul magazin de vinuri pe Facebook

person Horeca
access_time_filled

Wine.com.br, companie braziliană e-commerce, a deschis primul magazin de vinuri pe Facebook din lume, lansând astfel o nouă fază a operațiunilor de e-commerce dedicate în special utilizatorilor rețelelor sociale. 

Wine-Facebook
Conceptul este acela de a extinde experiența selectării, rcomandării, vânzării și livrării vinului către comunitățile de pe Facebook, care în prezent deține 19 milioane de utilizatori din Brazilia. Obiectivul Wine.com.br este de a determina utilizatorii să realizeze acțiuni de vizitare și cumpărare a produselor oferite, într-o manieră convenabilă, confortabilă și rapidă, fără să-și părăsească mediul Facebook.
Pagina de Facebook „The Wine F-Store” a fost dezvoltată și creată să opereze în același fel ca și magazinul wine.com.br, astfel încât utilizatorii să poată selecta vinurile și să primească recomandări de la platforma online originală.

Wine-gourmet
Wine.com.br și-a facut debutul pe Facebook cu mai puțin de un an în urmă, cu intenția de a înțelege mișcările din rețelele sociale și pentru a descoperi cum să intercaționeze efectiv cu utilizatorii rețelei. Primul pas a fost acela de a posta conținut relevant despre vinuri, ponturi despre savoare și sugestii despre diferite vinuri. Rezultatul a fost acela ca până în luna aprilie 2011 „fan page-ul” wine.com.br a obținut peste 4.500 de persoane care au dat Like pe această pagină. Curând utilizatorii au început să cumpere vinuri de la magazinul Wine.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302