Scandia Food relansează marca Scandia Sibiu
Compania Scandia Food relansează marca Scandia Sibiu și demarează o amplă campanie de comunicare, prezentând noua identitate vizuală a mărcii, noul design de etichetă și noul slogan „Scandia Sibiu – Bunătăți românești cu dichis. Ca la 1922”. Scandia Sibiu își propune să revitalizeze cultura culinară de la 1922, printr-un portofoliu de produse preparate cu dichis. „Îndelung perfecționate, rețetele Scandia Sibiu sunt inspirate din cele de la conacul anilor ’20, atunci când atenția și grija pentru prepararea mâncării constituiau o adevărată cultura culinară”, se arată în comunicatul de presă emis de companie.
„Scandia Sibiu se constituie acum într-o marcă ce susține, prin notorietate și credibilitate, atât produse gata preparate la conservă (Pate Scandia Sibiu, Mâncăruri Scandia Sibiu, Carne și Șunca Scandia Sibiu), cât si mezeluri, restaurante cu servire rapidă și băcănii cu dichis”, a declarat Alexandra Bucur, Brand Manager Scandia Sibiu.
Relansarea Scandia Sibiu va anunța și cele două variante noi de pate: pate de fazan și pate de curcan, produse care vor beneficia atât de o campanie de degustare în magazinele de tip comerț modern, precum și de materiale de comunicare la punctele de vânzare.
Campania de comunicare crează o legătură emoțională puternică între marcă și consumatori, conturând povestea unui spațiu tradițional relevant și astăzi, în care exista un cult pentru mâncare bună, gătită cu pricepere și dichis, din cele mai bune ingrediente.
„Istoria unei mărci înseamnă mai mult decât continuitate. Înseamnă o permanentă redescoperire, înclinația spre lucrul bine făcut, grijă, respect și atenție la detalii. Scandia Sibiu iese din tiparele clasice ale tradiției culinare românești și, printr-o reverență în fața consumatorului, îl invită pe acesta să descopere bogăția bucătăriei de altădată, transpusă într-o altă perspectivă: aceea a rafinamentului culinar”, se mai arată în comunicatul de presă.