UFS lansează 8 sosuri pentru bucătarii profesionişti
Unilever Food Solutions (UFS) îndeamnă bucătarii profesioniști din toată țara să ofere consumatorilor sosuri cât mai variate la diferite tipuri de preparate, pentru a-și încânta consumatorii cu noi gusturi, dar și pentru a-și eficientiza munca în bucătărie. În acest context, UFS a anunțat lansarea a 8 sosuri pentru bucătarii profesioniști, după un turneu gastronomic de prezentare în patru orașe ale țării, care a avut loc în luna octombrie 2011. Divizia pentru bucătari profesioniști a invitat bucătarii să testeze noile sosuri și să afle cum le pot folosi în diferite tipuri de preparate. „Bucătarii ar trebui să se implice mai mult în educarea gusturilor consumatorilor (destul de conservatoare ce-i drept în România, n.r)” ne-a declarat astăzi Maria Gavrilescu, Chanel Marketing Leader Unilever Food Solutions, în cadrul unui eveniment adresat presei de specialitate.
„Am adăugat noi sosuri în portofoliul de produse Knorr pentru bucătari și le-am îmbunătățit rețetele celor existente după numeroase discuții cu bucătarii și vizite de piață, prin care încercăm să rămânem cât mai conectați și cât mai aproape de nevoile bucătarilor, dar și cât mai atenți la gusturile și preferințele gastronomice ale consumatorilor (…) Prin urmare, după ce am văzut care sunt nevoile din piață, ne-am întregit portofoliul de produse, prin care vrem să le oferim bucătarilor și operatorilor din industria horeca produse care conțin ingrediente mai bune, care au un gust mai bun, produse care-i ajută pe bucătari să fie mai eficienți în bucătărie prin opțiunile de sosuri adăugate și prin modul în care sunt ambalate (să economisească timp și bani), dar ingrediente în același timp cultivate după principiile agriculturii sustenabile în cadrul programului Cultivăm pentru viitor„, a declarat Maria Gavrilescu, Chanel Marketing Leader Unilever Food Solutions.
Evenimentul „Testează-ne!” a fost primul roadshow de prezentare și degustare de sosuri organizat în România de o companie de foodservice, prin care Unilever Food Solutions a prezentat bucătarilor cele 8 noi sosuri Knorr pentru bucătari, precum și sosurile cu rețete îmbunătățite. Knorr pentru bucătari a lansat în 4 orașe (Ploiești – 4 octombrie, Sibiu – 11 octombrie, Constanța – 18 octombrie și Oradea – 25 octombrie) sosuri complet noi, dar și sosuri cu rețete optimizate după gusturile locale.
Knorr pentru bucătari a lansat astfel: 8 sosuri baze complet noi (Fond de pește, Sos de Smântână cu verdețuri, Sos de carne de pasăre, Sos de ciuperci, Sos Rântaș Alb, Sos fin de brânză, Bază pentru sos de friptură, Sos de roșii), dar a prezentat și o parte din sosurile cu rețete optimizate: 3 sosuri baze (Sos Chinezesc dulce acrișor, Bază pentru tocană, Bază pentru carne tocată), 4 sosuri de bază (Sos Demi Glace, Sos Brun Spaniol, Sos Olandez, Sos Alb Bechamel), 3 sosuri elaborate (Collezione Italiana Sos Napoli, Collezione Italiana Sos Carbonara, Collezione Italiana Sos Bolognese) și 3 gourmet-sosuri elaborate (Sos Lemon Butter, Sos Piper Verde, Sos Cafe de Paris).
Relansarea sosurilor a fost făcută de Unilever Food Solutions la nivel global, iar rețetele sunt validate pentru zona noastră de bucătari din România, Bulgaria, Ungaria, Cehia, Polonia – fiecare țară alegând să optimizeze anumite rețete, în funcție de gusturile locale.
Pe lângă ingredientele mai bune și gustul mai bun al sosurilor noi și al celor cu rețete îmbunătățite, sosurile testate în turneul gastronomic Knorr aduc o mai mare eficiență în procesul de gătit, ajutându-i pe bucătari și operatori să reducă timpii de preparare în cazul mâncărurilor pregătite cu sosuri.
Noile sosuri Knorr pentru bucătari lansate în România sunt sosuri folosite la o mare parte din preparatele gătite în restaurantele cu specific tradițional românesc, acesta fiind principalul motiv al introducerii lor în portofoliul de produse și al îmbunătățirii rețetelor în România, conform cerințelor pieței – în urma studiilor realizate de Unilever Food Solutions a reieșit că românii mănâncă într-un număr mare mâncare tradițională; întrebați ce au comandat la ultimele trei ieșiri în oraș, românii au răspuns: 36% preparate din carne, 13% ciorbe acre, 12% garnituri din cartofi.