Vinul românesc, în centrul atenției la Salonul VINTEST 2014

person Horeca
access_time_filled

Salonul Național de Vinuri al României VINTEST București se va desfășura la Sala Palatului în perioada 24 – 26 octombrie 2014. Având convingerea că afirmația „Iubesc Vinul Românesc” reprezintă un adevăr valabil atât pentru producătorii de vin cât și pentru promotori, ediția a 4-a este dedicată cu prioritate vinului românesc, liant între România și alte popoare, sursă puternică de captare și orientare a atenției turiștilor din țară și din străinătate către zonele viticole ale țării, se precizează într-un comunicat de presă.

iubescvinulromanesc

Organizatorii și-au propus să reunească sub același acoperiș brand-urile de mare popularitate din lumea vinului, precum și pe cele proaspăt create, cu deschidere către reprezentanții lumii, special invitați pentru a asigura succesul acestui demers. 

Primul tur al Campaniei „Iubesc Vinul Românesc”, o inițiativă Lucia Pirvu, VINVEST & Asociația de Cultură și Promovare a Vinului VINVEST, susținută de Domeniile Anastasia, s-a desfășurat pe parcursul a peste 2000 de km în 22 de crame, muzee și instituții din următoarele zone viticole: Buziaș, Miniș, Mehedinți, Drăgășani, Dealu Mare și Vrancea.

Scopul campaniei constă în stimularea interesului consumatorului față de vinul românesc, cunoașterea procesului de producție, înțelegerea importanței pe care o are interacțiunea personală cu oenologii și oamenii locului, recunoașterea și valorificarea calității acestui produs.

campanieiubescvinulromanesc2014

„Mulțumiri tuturor celor care au răspuns până în prezent mesajului nostru de solidaritate: Crama Dealul Dorului, Wine Princess, Avincis, Casa de Vinuri Iordache, Prince Stirbey, Viile Metamorfosis, Licorna Winehouse, SERVE, Davino, LacertA Winery, Domeniile Blaga, Aurelia Vișinescu Wines, Domeniile Dealu Mare Urlați, Domeniile Anastasia, Muzeul Crama 1777, Primăria Valea Călugărească, Rovit Valea Călugărească, Vincon Vrancea, Crama Gârboiu, Stațiunea de Cercetare Pietroasele, Laboratorul Central pentru Controlul Calității și Igienei Vinului, Valea Călugărească, Vinarte”, afirmă organizatorii într-un comunicat.

Punctul de vârf al campaniei va fi salonul VINTEST, eveniment dedicat industriei de vin din România, cu invitați internaționali, locul de testare a vinurilor românești, de cunoaștere a societăților producătoare de utilaje, a metodelor de vinificare și întreținere a viei și, nu în ultimul rând, locul de întâlnire al profesioniștilor și iubitorilor de vin, al investitorilor și oenologilor, creatorii licorii bahice. Evenimentul se va desfășura pe parcursul a trei zile și se va adresa atât consumatorului final, cât și delegațiilor de la ambasadele din București care au fost alături de VINTEST în număr mare (41) încă din 2011.

Campania „Iubesc Vinul Românesc” va continua și în luna noiembrie.

Printre partenerii principali ai Salonului se numără Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale și Autoritatea Națională pentru Turism.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302