20 adevăruri pe care clienţii nu ţi le spun

person Horeca
access_time_filled

Clienții au multe lucruri să le spună restauratorilor, dacă aceștia își fac timp să le asculte. Dacă cei responsabili cu client service-ul nu ascultă, atunci clienții se vor duce online și își vor împărtăși acolo toate experiențele. Câte afirmații ale clienților vi se par adevărate?

hospitality2
1.  Din cauza vieții mele agitate am o atenție scăzută și un grad de concentrare asemănător cu al unui pește. Dacă nu păstrezi legătura, o să uit că exiști.
2.  Când le spun prietenilor de localul tău și ei se simt bine acolo, mă face să arăt deștept și asta îmi place.
3.  Îmi place când la tine în local se ascultă muzică bună, personalul angajat știe cum să folosească muzica pentru a crea atmosfera (sau nu).
4. bad-customer-service Îmi place să beneficiez de un tratament special față de alți clienți din local… cel puțin lasă-mă să cred că ceilalți nu primesc.
5.  Dacă spui că este „cea mai bună cafea din oraș” asigură-te că asta furnizezi, altfel ești la fel ca publicitarii care exagerează.
6.  Noi iertăm lipsa de promptitudine și serviciile încete, o dată sau de două ori, dar când se întâmplă de mai multe ori presupunem automat că nu-ți pasă.
7.  Nu mă interesează scuzele când lucrurile merg rău, pentru că de obicei nu sunt convingătoare.
8.  Mulțumește-mi pentru că sunt clientul tău, sau pentru că recomand localul și altora, dacă n-o faci presupun că nu sunt important pentru tine.
9.  Angajații tăi folosesc telefonul în interes personal în timpul programului de lucru, atunci când șeful nu este atent. Crezi că este bine?
10.  Unii angajați nu trec toată consumația pe nota de plată. Cred ei ca așa vor primi mai mult bacșiș?
11.  Nu mă deranjează să plătesc mai mult pentru calitate. Dar când renunți la calitate ca să faci economie, de obicei eu sunt cel care suferă.
12.  Noi știm care sunt cei mai slabi angajați de la servire din localul tău și ne întrebăm de ce îi mai păstrezi?
13.  Mi-ar place să-ți dau feedback (pozitiv sau nu), dar prefer să n-o fac personal. Te rog să-mi permiți să fac acest lucru online.
14.  Îmi plac ofertele tale all inclusive care nu mă fac să mă simt jecmânit și dezavantajat.
15.  De asemenea îmi plac meniurile realizate pentru evenimente speciale care mă fac să simt că au meritat toți banii și nu am primit mai puțin decât am plătit (cum se întâmplă în multe alte localuri).
16.  Site-ul tău arată învechit, asta este impresia pe care vrei s-o transmiți?

hospitality3
17.  Nu suport modul în care angajații tăi încearcă să-mi vândă mai mult, chiar mă descurajează să comand și alte preparate.
18.  Utilizarea toaletelor din localul tău nu este o experiență prea plăcută și mă face să mă întreb cum arată bucătăria.
19.  Vreau să mânânc mai bine, dar nici una dintre variantele tale sănătoase din meniu nu este interesantă. Este chiar așa de greu?
20.  Nu-mi place să port ochelari când ies în oraș și asta înseamnă că nu pot să-și citesc meniul. De ce trebuie asta să fie problema mea?
Încă un adevăr: Dieta mea va fi uitată când văd ciocolată de bună calitate. Poți te rog să servești cel mai gustos și fin preparat de ciocolată posibil… Plătesc oricât!

Sursa: www.profitablehospitality.com

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302