Amabilitatea angajaților din hoteluri lasă de dorit în București
Serviciul de rezervări hoteliere hotel.info a realizat un clasament al capitalelor europene în funcție de amabilitatea și competența personalului hotelier. Bucureștiul se situează pe penultimul loc în clasament, la acest capitol, cu un punctaj de 7,89, singurul oraș care a obținut un punctaj mai mic decât capitala României, fiind Vilnius. Oaspeții hotelieri au evaluat, prin intermediul www.hotel.info, hotelul la care au făcut rezervări după plecarea lor, pe baza unui sistem de puncte (de la 0 până la 10).
Potrivit analizei, Budapesta și Helsinki au obținut cele mai bune aprecieri din partea ospeților hotelieri în ceea ce privește amabilitatea și competența personalului hotelier, aceste capitale fiind urmate în clasament de Ljubljana din Slovenia și de Berlin. Bucureștiul se situează în coada clasamentului, pe locul 19 din 20 de orașe europene.Â
Ceva mai puțin mulțumiți s-au arătat clienții care fac rezervări în Moscova și Londra, aceste orașe nereușind să se situeze în Top 20. „Evaluarea metropolei de pe Tamisa ne face să avem îndoieli în privința politeții proverbiale a britanicilor.”, se arată în studiu.
Serviciile hoteliere, mai bune la nivel național decât în București
Hotel.info a realizat un clasament și la nivel de țări, nu doar de capitale. România stă aici ceva mai bine, fiind situată pe locul 12 din 20 de țări analizate. „România se prezintă în ansamblu mai bine decât capitala ei, fiind plasată, cu o medie de 8,14 puncte, în zona de mijloc a clasamentului pe țări.”, se arată în comunicatul hotel.info.
Pe primul loc în clasamentul țărilor se sitează Finlanda cu cel mai pregătit și amabil personal hotelier, urmată de Germania, Austria și Ungaria. Aici oaspeții care înnoptează se arată deosebit de mulțumiți în privința amabilității și competenței personalului hotelului.
Sursa: hotel.info.