Angajatorii din industria ospitalităţii britanice desconsideraţi de angajaţi
Angajatorii din industria ospitalității britanice desconsiderați de angajați
Angajatorii din industria ospitalității britanice au fost criticați pentru lipsa susținerii și motivării angajaților, după ce un studiu realizat în piața muncii a dezvăluit faptul că peste o treime din lucrătorii din restaurante, puburi și hoteluri nu-și respectă managerul. Mai mult de jumătate din angajații din industria ospitalității nu se simt motivați de angajatorii lor.
Potrivit studiului care a cercetat mai multe sectoare ale industriei, realizat de ICM și People 1st (site dedicat evaluării aptitudinilor din ospitalitate, leisure, travel și turism din Marea Britanie), angajatorii din industria ospitalității au fost calificați pe poziția a doua cei mai neapreciați pentru că nu impulsionează dezvoltarea carierelor angajaților în afara anumitor sectoare, fiind depășiți doar de angajatorii din serviciile de transport și producție.
Peste jumătate din angajații din industria ositalității au răspuns că nu se simt motivați de șefii lor, cu 10% mai mult decât media națională. Aproape două treimi din managerii din ospitalitate au fost acuzați că nu-și ajută personalul angajat să-și dezvolte carierele și aptitudinile, în timp ce doar 29% din angajați susțin că șefii lor sunt binevoitori și își apreciază echipele.
Studiul a confirmat faptul că managemntul deficitar și lipsa comunicării în sectoarele de activitate au un efect negativ asupra economiei, rezultând o rată mare a migrării forței de muncă, servicii slabe pentru consumatori și productivitate redusă.
Directorul People 1st a spus că motivarea efectiva a angajaților nu numai că va îmbunătății gradul de satisfacție la locul de muncă și performanța individual, ci are un impact pozitiv asupra afacerii ca întreg. „Este imperios necesar pentru companii să înțeleagă impactul pe care managementul deficitar și comunicarea îl au asupra afacerilor lor, în special în această perioadă în care se fac pregătiri intense pentru organizarea Jocurilor Olimpice 2012 și a altor evenimente importante”… „Loialitatea, moralul, performanțele și productivitatea suferă atunci când managementul nu acționează cum trebuie. Ca o afacere să meargă bine în mod constant, are nevoie de lideri fermi și eficienți. Lipsa încurajării și susținerii personalului angajat indică o gândire pe termen scurt a unui număr semnificativ de manageri”.
Studiul a mai indicat faptul că cei mai mulți angajați consideră că se înțeleg bine cu managerii, 70% din respondenți susținând că au primit critici constructive de la șefii lor. Angajații se așteaptă să fie apreciați și respectați pentru contribuția lor la mersul bun al afacerii și au așteptări mult mai mari de la managerii lor, în special în această perioadă economică turbulentă.