Companiile, invitate la competiţia “Cel mai promiţător brand românesc”
Companiile și brandurile românești sunt invitate să se înscrie la competiția „Cel mai Promițător Brand Românesc”, organizată de agenția de branding și design Seed Consultants, care își propune să susțină dezvoltarea brandurilor românești de valoare dar și să crească notorietatea industriei românești de consultanță de brand și a rolului semnificativ pe care branding-ul îl are în succesul oricărei afaceri.
La finalul competiției o companie va beneficia de un proiect de branding gratuit. Companiile românești se pot înscrie în competiția pentru un program de branding gratuit prin completarea formularului de aplicare de pe site-ul oficial, www.celmaipromitatorbrandromanesc.ro, începând cu săptămâna curentă. Data limită de înscriere este 27 august.
În competiție se pot înscrie companiile mici, medii și mari care au în portofoliu un brand românesc (de produs/serviciu/ corporație) pe care doresc să-l relanseze sau să-l revitalizeze.
Câștigătorul beneficiază de expertiza Seed Consultants în dezvoltarea unui program de branding gratuit particularizat nevoilor câștigătorului, constând în: analiză și strategie de brand, redesenare identitate vizuală pentru produs, serviciu sau companie sau design de ambalaj, ghid cu reguli de identitate.
Ediția de anul acesta aduce un element nou, distinctiv, reprezentat de Medalia „Cel Mai Promițător Brand Românesc”. Medalia reprezintă recunoașterea și aprecierea adusă de juriul competiției unor branduri românești cu potențial mare de dezvoltare. Beneficiul major îl reprezintă expunerea în media, un element important pentru creșterea favorabilității în fața altor branduri. Dintre participanți, Medalia poate fi acordată câte unui brand din fiecare categorie. Medaliații vor putea utiliza distincția pe ambalaj, pe website și în alte materiale de comunicare.
Regulamentul competiției și toate detaliie pentru înscriere sunt disponibile pe www.celmaipromitatorbrandromanesc.ro.
Etapele competiției:
Pas 1 (interval 20 iulie – 27 august 2012): Companiile și brandurile românești aplică la program prin trimiterea pe e-mail sau fax a formularului completat.
Pas 2 (interval 20 – 31 august 2012):Â Au loc interviuri cu companiile participante.
Pas 3 (interval 3 – 10 septembrie 2012): Un juriu avizat format din specialiști în economie, market research, brand image analizează aplicațiile și desemnează câștigătorul programului.
Pas 4 (interval 11 – 20 septembrie 2012) : Se anunță câștigătorul.
Pas 5 (interval 21 septembrie – 31 decembrie 2012): Seed Consultants dezvoltă împreună cu câștigătorul proiectul de branding gratuit.