Evenimente de profil la care suntem parteneri media în următoarele 3 luni
Publicația Horeca România este partener media la cele mai importante evenimente dedicate industriei ospitalității. În următoarele 3 luni va avea loc o serie de conferințe, dezbateri și târguri de profil, la care publicația noastră este partener.
- Conferința „România Vacanțelor – Cazare la Pensiune”
Reprezentanții celor mai importante instituții și organizații din turism, administratori de pensiuni, consultanți, agenții de turism și presa se întâlnesc sâmbătă, 14 martie a.c., la Romexpo, la conferința „România Vacanțelor – Cazare la Pensiune”, pentru a discuta despre perspectivele și modul de dezvoltare a pensiunilor și zonelor turistice din România.
Întâlnirea are în vedere dezvoltarea potențialului turistic în zonele de pensiuni printr-o mai bună colaborare a acestora cu agențiile de turism, precum și dezvoltarea produselor turistice și a serviciilor asociate lor, în vederea creșterii interesului turiștilor de pe piața internă și externă.
Participă reprezentanți ai pensiunilor, autorităților publice locale și centrale, mediului academic, asociațiilor din turism, agențiilor de turism, dar și alte persoane interesate de stabilirea unor noi parteneriate de afaceri din acest domeniu. Vor fi prezenți de asemenea, consultanți pentru accesări fonduri europene și guvernamentale, precum și furnizori de produse și servicii specifice Horeca, și bineînțeles, presa.
- GoodWine – Târg Internațional de Vinuri
Vineri 20 martie a.c va începe ediția de primăvară a Târgului Internațional de Vinuri Goodwine, care se va desfășura până duminică, 22 martie, în incinta Pavilionului C1, Romexpo. Târgul va reuni producători de vinuri, importatori, distribuitori și companii din domenii conexe.
Prezența la GoodWine oferă expozanților oportunitatea de a-și prezenta vinurile, produsele sau serviciile, de a studia oferta concurenței, dar asigură în același timp și un cadru oportun îmbogățirii contactelor de afaceri. De cealaltă parte, vizitatorii au avantajul de a găsi într-un singur loc o ofertă variată și complexă de vinuri premium autohtone și internaționale. Evenimentul este dedicat atât profesioniștilor cât și publicului larg.
Printre expozantii ediției de primăvară 2015, conform informațiilor postate pe site-ul evenimentului, se numără: Casa de Vinuri Cotnari (Partener Oficial), Jidvei (Partener Principal), Vincon Vrancea (Partener), Crama Oprișor, Vinarte, Domeniile Sâmburești, Budureasca, Winero, Agricola Știrbey, Avincis, Via Sandu, Crama Mennini, Vincola Averești, Domeniile Ostrov, Casa Panciu, Domeniile Tohani, Wine Princess, Alcovin ” Curtea Regală, Cramele Odobești, Crama Darie, Crama Ratești, Crama Vinc, Domeniul Vlădoi, Cricova România, Barza Albă, Fautor, Eduardo Miroglio (Bulgaria), Azienda Vitivinicola Malgra (Italia), Commerce Line, Giuliano Tartuffi.
Partea de accesorii și utilaje vinificație este reprezentată de: Bilancia, Vimini Prod, Romwine Equipments, Romprix, Biosystems Diagnostics, Itu Refrigeration, Transilvania Bois, Flexlabel, Buticom și Zimbria.
- Salonul Internațional de Vinuri VINVEST 2015
Salonul International de Vinuri își va deschide pentru a 12-a oară porțile la Centrul Regional de Afacerial Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș în perioada 3-5 aprilie 2015, cu o săptămână înaintea Sărbătorilor Pascale ortodoxe. Evenimentul atrage în fiecare an peste 300 specialiști din domeniul vitivinicol: producători și distribuitori de vin, utilaje de vinificație, accesorii de vin și material săditor, oenologi, somelieri și experți degustători, edituri dedicate literaturii de specialitate.
Tot în acest an va fi sărbătorită și cea de-a 10-a ediție a Concursului Național de Vinuri și Băuturi Alcoolice VINVEST, în perioada 1-2 aprilie 2015.
„Timișoara poate fi numită pe drept cuvânt Capitala Vinului: argumentul forte sunt cei 12 ani în care am organizat cu perseverență VINVEST-ul. Acest lucru se datorează în întregime specialiștilor din domeniu și jurnaliștilor care au susținut evenimentul, precum și numărului mare de vizitatori care au achiziționat cu entuziasm produsele expozanților. Noi, în calitate de organizatori, declarăm deschisă sărbătoarea dedicată orașului care ne găzduiește și vă invităm la Timișoara cu ocazia Salonului Internațional de Vinuri”, a declarat Lucia Pîrvu, expert degustător.
- TopHotel Tourism & Leisure Investment Conference
În perioada 6-7 mai 2015, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, va avea loc cea de-a VIII-a ediție a celui mai important eveniment dedicat industriei hoteliere, a turismului și a ospitalității din România.
Specialiști din domeniu, reprezentanți din partea autorităților locale și manageri ai celor mai mari branduri hoteliere internaționale prezente pe piața românească vor fi prezenți la TopHotel Tourism & Leisure Investment Conference pentru a identifica noi oportunități de business și a afla care sunt cele mai importante schimbări din industria hotelieră, turismului și a ospitalității.
- Conferința de Management al Riscului de Creditare
ICAP Romania, membră a ICAP Group, cel mai mare grup din Sud-Estul Europei specializat în informații de afaceri și consultanță, organizează cea de-a 6-a Conferință Anuală de Management al Riscului de Credit în București.
În acest an, Conferința de Management al Riscului de Credit se concentrează pe necesitatea sincronizării priorităților funcțiilor cheie din companii – vânzări, marketing, financiar și resurse umane. Inovație, cotă de piață, flux de numerar, creanțe, termeni și condiții de plată, personal cheie, sunt concepte care trebuie aplicate sinergetic în 2015. Creșterea economică din 2015 este o chestiune de strategie de afaceri, o chestiune de abordare a clientului și o strategie de resurse umane.
Conținutul conferinței va fi îmbunătățit prin discuții consistente într-un panel cu tema „Resurse micro pentru o creștere economică macro” cu participanți din rândul companiilor locale, multinaționale și bănci.
Pe lângă agenda bogată în conținut, acest eveniment de prim rang oferă o oportunitate de a construi rețele profesionale și de a împărtăși cunoștințe, experiențe, idei și informații. Aceasta creează un mediu dinamic pentru a discuta despre direcții viitoare, cele mai bune practici și exemple de colaborări de succes.