Facebook, un factor decisiv in alegerea pachetelor turistice

person Horeca
access_time_filled

Facebook, un factor decisiv in alegerea vacantelor

Impartasirea fotografiilor de vacanta prin intermediul Facebook – reteaua sociala cu aproximativ 500 milioane de utilizatori in toata lumea -, influenteaza din ce in ce mai mult oamenii in alegerea viitoarei destinatii de calatorie.  Conform unui sondaj de opinie realizat recent de site-ul Skyscanner, s-a constatat ca“puterea imaginii” are o influenta extrem de puternica asupra planurilor de calatorie ale utilizatorilor de Facebook, peste 50% dintre acestia declarand ca vizualizarea pozelor de vacanta ale amicilor de pe Facebook i-a inspirat sa cumpere o vacanta in acelasi loc.

facebook3

“Se spune ca o imagine face cat o mie de cuvinte. Iata dovada. Facebook este platforma perfecta pentru intalnirea a doi factori extrem de puternici in influentarea decizie de vacanta: o recomandare personala combinata cu imagini atragatoare. Faptul de a vedea aventurile prietenilor nostri, pe Facebook, ne influenteaza cu siguranta sa calatorim pe viitor chiar in aceleasi locuri”, a declarat Sam Baldwin, editorul Skyscanner.

De asemenea, 45% dintre respondeti au declarat ca Facebook Ii incurajeaza sa isi viziteze prietenii din strainatate si, in ciuda unor rapoarte recente care pretind ca Facebook reduce contactul real dintre oameni, doar 5% dintre utilizatori au declarat ca faptul de a sta pe Facebook Ii Impiedica sa se intalneasca face to face cu prietenii lor.

social_network

Studiul Skyscanner a relevat de asemenea faptul ca Facebook joaca un rol din ce in ce mai important in organizarea calatoriilor de grup, cu 46% dintre  respondenti declarand fie ca au organizat ei insisi fie ca au fost invitati la o calatorie de grup, prin intermediul Facebook.

Romania va fi promovata ca destinatie turistica pe Facebook, in urma unei colaborari incheiate intre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului si Facebook, la sfarsitul anului trecut. Colaborarea dintre MDRT si Facebook consta in: elaborarea unei strategii de comunicare integrate de social media/new media; stimularea dezvoltarii programelor turistice romanesti prin adoptarea celor mai noi inovatii din industria Internetului; organizarea unor sesiuni de training pentru angajati ai ministerului si reprezentanti ai industriei de turism din Romania, in vederea folosirii new media pentru promovarea destinatiilor turistice si pentru cresterea circulatiei turistice, precum si organizarea unei conferinte cu toti factorii implicati in industria turismului pentru implementarea strategiei de new media.

colaborare facebook

“Sper ca aceasta initiativa a MDRT sa contribuie, prin colaborarea cu Facebook, la promovarea Romaniei ca destinatie turistica intr-un mod profesionist si eficient, care sa se traduca in cresterea numarului de turisti si pozitionarea Romaniei pe piata printr-un brand turistic puternic”, a declarat Elena Udrea. in zilele urmatoare va avea loc o conferinta de presa in care MDRT va anunta strategia concreta si demararea campaniei de promovare a Romaniei pe Facebook.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302