Marriott intră în forță în segmentul hotelurilor economice din Europa
Compania hotelieră Marriott International a anunțat oficial că va intra în segmentul hotelurilor economice din Europa și că va lansa un nou brand hotelier economic pe piața europeană ” Moxy Hotels. Mariott intenționează să deschidă 150 de hoteluri sub acest brand în Europa, în următorii 10 ani, prin modelul francizei, iar primul hotel Moxy va fi deschis la începutul anului 2014Â în Milano.
„Vedem o oportunitate uriașă pentru a ne extinde cota de piață în Europa cu brandul Moxy Hotels. Segmentul hotelurilor economice reprezintă aproape jumătate din oferta de camere totală din această regiune, cu toate acestea doar 20% dintre aceste hoteluri sunt branduite. Moxy Hotels va fi un mare plus pentru portofoliul nostru din Europa„, a declarat Amy McPherson, Președinte și Managing Director Marriott International pe Europa.
Pentru viitoarele hoteluri, Marriott țintește locații din Germania, Austria, Maria Britanie, Iralnda, Belgia, Italia, Olanda, Danemarca, Finlanda, Norvegia și Suedia. Moxy Hotels va contibui la creșterea companiei Marriott International în regiune, care va atinge 80.000 de camere până în 2015.
Pentru a dezvolta rapid brandul, Marriott lucrează îndeaproape cu Inter Hospitality care va fi dezvoltatorul și proprietarul primelor proprietăți cu acest brand. Marriott a selectat totodată compania Nordic Hospitality pentru a fi primul francizat care va opera un hotel sub noul brand. Nordic Hospitality este un operator hotelier cu experiență care gestionează câteva branduri din portofoliul Marriott în Scandinavia.
„Acordul cu Marriott și Nordic Hospitality ne oferă o oportunitate uriașă de a ne folosi expertiza în dezvoltarea de hoteluri de înaltă calitate. Èšinta noastră inițială este aceea de a achiziționa proprietăți pentru noul brand în Germania, Marea Britanie, Italia, Olanda, Belgia și Austria. În următorii 5 ani dorim să avem cel puțin 50 de hoteluri cu acest brand”, a declarat Peter Andrews, Managing Director Inter Hospitality.
Președintele și CEO Marriott International, Arne Sorenson a declarat că Moxy Hotels se adresează noii generații de turiști, generației x și y, dar și tuturor acelora pentru care stilul contemporan este extrem de important. „Fiecare aspect al hotelului a fost cercetat și gândit pentru a reflecta și furniza stilul de viață în schimbare și așteptările noii generații de turiști, un segment aflat în continuă creștere. Credem că Marriott va conducea calea în ceea ce privește redefinirea experienței la hotelurile economice în Europa.”.
Sursa: www.marriott.com