NORDIC a finalizat procesul de rebranding

person Horeca
access_time_filled

logonounordicLa fel ca în viața unui om și în viața unei companii vine un moment în care se impune o schimbare, un “refresh”. După 26 de ani de activitate intensă pe piața românească, NORDIC a decis că a venit momentul pentru un “refresh” și a demarat în luna februarie a acestui an un amplu proces de rebranding, prin care și-a propus “să sublinieze deschiderea către modern și inovație a companiei”, ne-a declarat Nucu Lazăr, Director Marketing Nordic Group.

De altfel, secretul longevității brandului NORDIC pe piața românească este tocmai acela de a anticipa și de a fi întotdeauna cu un pas înaintea cerințelor pieței de consum din România, spune acesta. 

O nouă etapă: rebranding Nordic

Un nume cu tradiție în domeniul distribuției produselor alimentare premium, NORDIC IMPORT EXPORT CO a devenit NORDIC FOOD în urma acestui proces de rebranding care a durat circa 6 luni și care a vizat deopotrivă toate cele patru companii din grupul Nordic (Nordic Food, Nordic Logistic, Nordic Petfood Production și Nordic Petfood Distribution). O noutate este și numirea lui Ciprian Moldoveanu în funcția de Director General al NORDIC FOOD.

Procesul de rebranding a adus cu sine o nouă identitate vizuală pentru toate companiile din grupul Nordic, website-uri noi, “user-friendly”, atât pentru Nordic Group, cât și pentru fiecare companie în parte, dar și mutarea birourilor în zona de nord a capitalei la Green Court Bucharest.

sediunordic

După 26 de ani în care Nordic și-a desfășurat activitatea sub același logo, am decis că este necesară o nouă identitate vizuală, un logo actual, modern, care să reprezinte elocvent valorile și principiile actuale ale grupului – inovaţie, optimism, integritate, responsabilitate și adaptabilitate. Dorinţa noastră este să aducem bucurie în viaţa oamenilor, fie că sunt clienţi, parteneri, consumatori sau membri ai Nordic Group. Facem acest lucru ţinând cont de principiile dezvoltării durabile, prin minimizarea impactului asupra mediului și prin creșterea gradului de conștientizare a tuturor.”, a declarat Ciprian Moldoveanu, noul director general al companiei Nordic Food.

Managementul companiei este încrezător că sub semnul noii identităţi vizuale, Nordic este pregătit pentru noi provocări și va continua să aducă bucurie la fiecare masă. Steaua Nordului, cea care a adus până acum vizibilitate grupului, a primit un binemeritat upgrade, o nouă înfăţișare, care exprimă ideea de modernitate, inovaţie și energie. Deși fiecare companie din Nordic Group are culori distincte în logo, albastrul este cel care se regăsește în toate elementele vizuale.

Nucu Lazăr, Director Marketing Nordic Group, ne-a răspuns la câteva întrebări despre rebrandingul Nordic.

Ce a stat la baza deciziei de rebranding?  

Ideea rebranding-ului a apărut ca un demers firesc, în momentul deciziei de preluare a conducerii Nordic Food de către Ciprian Moldoveanu. în esență, noua identitate corporate reflectă valorile proprii ale noului lider și anume inovație, optimism, integritate, responsabilitate și adaptabilitate.

Rebrandingul este mai mult decât un logo nou, este un proces de schimbare la nivelul unei organizații. Ce schimbări aduce cu sine rebrandingul Nordic la nivel de companie?

Valorile înglobate în noua identitate redefinesc elementele culturii organizaționale. Efectele deja vizibile în deciziile materializate simultan cu lansarea noului logo sunt mutarea în noul sediu și revizuirea site-urilor grupului. Acțiuni menite să ne apropie de clienții și partenerii noștri și să sublinieze o dată în plus deschiderea către modern și inovație.

Ce ne puteți spune despre procesul de rebranding în sine?

Procesul de rebranding a demarat în luna februarie a acestui an și a fost finalizat în aproximativ 6 luni. Rezultatul final a fost un logo modern care să reflecte noua abordare de management. Rebranding-ul a fost realizat cu Janos Kurko, un reputat designer cu numeroase proiecte, atât în zona FMCG, cât și în corporate.

rebrandingnordic

(Poză de la noul sediu Nordic Group)

Luând în considerare colaborarea îndelungată a companiei Nordic cu operatorii HoReCa, ce ar trebui să știe aceștia despre schimbările recente anunțate de voi?

Accentul nostru se pune pe inovație și în special pe tot ceea ce este relevant pentru noile tendințe de consum. Monitorizarea atentă a indicatorilor de ‘customer service’ este, de asemenea, foarte importantă, știm că are impact direct în colaborarea cu partenerii noștri și ne dorim ca această schimbare de imagine sa fie un semnal al accentului pe care îl punem pe calitate și al eforturilor pe care ne dorim să le alocăm în acest sens.

Care este secretul longevității companiei Nordic pe piața românească?

Secretul longevității companiei Nordic este acela de a anticipa și de a fi întotdeauna cu un pas înaintea cerințelor pieței de consum din România.

Cu o cifră de afaceri de 85 milioane de euro, 18.450 clienţi, 2.700 produse în portofoliu, 8.000 m2 suprafaţă de depozitare și 540 angajaţi, Nordic Group este unul dintre cele mai mari grupuri cu capital 100% românesc.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302