Selgros modernizeaza magazinele din Brasov si Constanta
Selgros modernizează magazinele din Brașov și Constanța
Proiectul de modernizare a tuturor magazinelor Selgros din România continuă și în anul 2011 cu magazinele din Brașov și Constanța. Lucrările sunt în plină desfășurare, urmând ca în data de 23 martie 2011, ambele magazine să-și întâmpine clienții cu noua înfățișare. Clienții Selgros trebuie să se obișnuiască cu faptul că o parte din marfă este mutată față de vechea aranjare a magazinului.
La baza proiectului de modernizare stă ideea de a optimiza sortimentul, de a aranja articolele în funcție de traseele de cumpărare în magazine și de a ușura orientarea în magazine. Astfel, noul layout al magazinelor Selgros vine în întâmpinarea obiceiurilor și dorințelor clienților. În cadrul reamenajării se acordă spații mai mari unor categorii de marfă importante pentru clienți, categorii cu un volum mare de vânzări: băuturi, dulciuri, alimente de bază și detergenți. Se creează de asemenea spații mai mari pentru categorii de viitor, cum ar fi articolele Bio și de „lifestyle”, iar gastronomii beneficiază și de raioane specializate de sortiment Non-Food. Zonele de intrare în magazine sunt mai deschise și mai prietenoase, oferind și o mică zonă de relaxare.
În anii 2009 și 2010 au fost modernizate magazinele din Cluj-Napoca, Oradea, Arad, Timișoara și București-Berceni. Finalizarea proiectului este prevăzută pentru sfârșitul anului 2013, când toate magazinele Selgros existente în România vor fi remodelate.
În cadrul modernizării magazinului Constanța se deschide și Pescăria Selgros, un raion specializat de pește proaspăt. Sortimentul Pescăriei cuprinde pește viu, pește proaspăt de acvacultură și de Dunăre, pește proaspăt oceanic, fructe de mare și pește afumat la vrac. Servicii complete de curățare, eviscerare și filetare se oferă gratuit clienților Selgros. Pescăria are o suprafață totală de aproximativ 200 de metri pătrați și este construită ca o mică unitate de tranșare, cu respectarea fluxurilor de marfă, cu vestiare filtru pentru angajați, cu spații special destinate eviscerării și filetării, un spațiu pentru recepție marfă și depozite. Spațiul de vânzare cu aer condiționat este dotat cu patru acvarii, apa fiind în permanență filtrată și răcită. Pescăria are de asemenea o vitrină de expunere modernă pe care peștele se păstrează mereu în condiții optime. Sistemul HACCP este respectat cu strictețe, compania Selgros garantând faptul că oferă produse alimentare sigure și de înaltă calitate. Astfel de pescării există deja la Selgros Brașov, București-Băneasa și -Berceni.
Compania Selgros Cash & Carry aniversează anul acesta 10 ani pe piața românească, magazinul din Brașov fiind primul magazin care s-a deschis pe 29 mai 2001.