Servicii de concierge de lux marca Radosa şi în România
Servicii de concierge de lux marca Radosa și în România
Pe 15 aprilie 2011, s-a lansat pe piața românească cea mai bună companie de servicii de concierge de lux din Paris, Radosa. Lansarea Radosa în România reprezintă un eveniment important pentru piața locală de călătorii de business și agrement. Compania le promite românilor cele mai reușite experiențe turistice. Evenimentul s-a desfășurat la hotelul Radisson din Capitală și a reunit agenții de turism, reprezentanți ai mediului de afaceri din România și din străinătate, diplomați dar și personalități publice.
Puțini dintre români sunt familiari cu conceptul de concierge. Cunoscătorii știu că un concierge este o persoană diferită de un recepționer și că acesta poate face recomandări legate de destinațiile de vizitat sau poate rezerva un bilet sau un loc la un restaurant, în locul dumneavoastră. Concierge-ul este definit de multe ori ca „propriul dumneavoastră vrăjitor”, capabil să rezolve orice problemă. Radosa furnizează servicii exclusiviste de „Premium Global Concierge, de la experiențe unice de voiaj la cerințe de bază. „Dacă doriți un bilet la premiera unui film renumit sau la un eveniment sportiv, o lojă la operă, bilete pentru un spectacol de teatru sold-out sau o rezervare lângă podium pe durata celebrei Fashion Week, tot ce trebuie să faceți este să apelați la serviciile de concierge ale Radosa. Compania este interesată exlusiv de facilitatea vieții membrilor săi”, se arată în comunicatul de presă.
Clientul Radosa beneficiază așadar de recomandări directe de la consultantul său personal și are la dispoziție o linie telefonică dedicată 24 din 24 h, 365 de zile pe an. În aproximativ 3 săptămâni, Radosa va lansa un punct de lucru la București și un număr de telefon unde clienții pot suna și beneficia de serviciile de concierge. Momentan, românii pot suna la numărul de telefon al companiei din Franța, unde există deja operatori pe limba română.
Evenimentul de la București a închis o serie de turnee organizate de Radosa în principalele capitale ale Europei de Est: Varșovia, Praga, Budapesta și București, compania fiind interesată de creșterea ariei de acoperire în Europa de Est. Directorul general al companiei Radosa a delcarat că România are un rol foarte important în extinderea companiei, fiind o piață est-europeană în plină evoluție. „Suntem capabili să ne asistăm clienții din România în străinătate oricând se ivește o situație de urgență. Prin parteneriatul încheiat cu peste 100 de hoteluri excepționale din întreaga lume, putem oferi beneficii foarte speciale clienților noștri când călătoresc la hotelurilor noastre partenere”.
De altfel, unicitatea companiei Radosa vine din conexiunile sale globale cu cele mai bune hoteluri, linii de croazieră, zboruri aeriene și tour operatori. Membrii Radosa au acces la beneficii și privilegii la cele mai bune hoteluri, restaurante, spa-uri, produse de lux din lume.
Extensia Radosa, portalul www.stylishtravellers.com conectează turiștii în scopuri de business, precum și pe cei în scopuri de agrement în inițiativa de a aexplora globul la prețuri accesibil. Acesta este un portal online unde fiecare vizitator va găsi exact ceea ce are nevoie: zboruri (de la low-cost la zboruri private, hoteluri, ș.a. Începând cu 15 aprilie, versiunea românească a portalului va oferi o gamă completă de servicii și facilități membrilor săi, un portofoliu de 150.000 de hoteluri către 15.000 de destinații și o panoplie extinsă de posibilități internaționale de călătorii aeriene.