Specialiștii din turism, invitați să participe la un Studiu privind Piața Turismului
În urma unei experiențe de 3 ani în realizarea Studiului de piață – Turismul în România, ManagerAnticriza (www.manageranticriza.ro) lansează o analiză la nivel național care să permită înțelegerea mai exactă a modului în care companiile care activează pe această piață percep evoluțiile recente, problemele întâmpinate, factorii de influență și perspectivele viitoare ale sectorului.
Grupul țintă vizat este alcătuit din companii care activează în sectorul hotelier, restaurante, prestatori de servicii turistice, agenții de turism.
Chestionarul online poate fi accesat la: https://www.research.net/s/ManagerAnticriza_IndTurismului
Chestionarul este structurat pe secțiuni care permit analiza răspunsurilor după criterii specifice de segmentare a respondenților, astfel încât concluziile să reflecte particularitățile diferitelor segmente ale Pieței Turismului, din 7 perspective de evaluare (figura de mai jos).
Chestionarul se va putea completa online și necesită aproximativ 30 minute din timpul respondenților iar, după validarea și prelucrarea datelor, aceștia vor primi un raport final care va conține o analiză completă a rezultatelor (situație, estimări, factori de influență ai pieței Turismului în România).
Totodată, respondenții pot beneficia și de informații despre tendințe regionale pe piața Turismului, cu ocazia analizelor periodice realizate de ManagerAnticriza pe un număr mai mare de țări comparabile cu România.
Primii 100 de participanți care completează chestionarul vor primi, pe lângă rezultatele studiului, și raportul complet „Turismul în Europa de SE” – în valoare de 1.000 EUR.