Starbucks lansează băuturi noi şi oferte promoţionale
Starbucks lansează băuturi noi și oferte promoționale
Lanțul de cafenele Starbucks a anunțat lansarea campaniei de primăvară „Pentru tine”, care aduce oferte promoționale pentru clienți și un nou sortiment băutură premium, Cocoa Cappuccino precum și un nou amestec de cafea, Starbucks Tribute Blendâ„¢. Prin această campanie, Starbucks dorește „să aducă un tribut tuturor prieteniilor legate la o cană de cafea, în toate colțurile lumii, de-a lungul celor 40 de ani de existență”, se arată în comunicatul de presă.
Astfel, începând de luna aceasta, la Starbucks, fiecare dimineață de primăvară începe cu un delicios mic dejun promoțional, oferit în semn de mulțumire: la fiecare cafea Grande sau Venti pe care o cumperi înainte de ora 11.00, te poți răsfăța cu un croissant cu unt sau ciocolată la numai 2 RON.
Mai mult decât atât, în cafenele Starbucks din toată țara vei găsi un nou sortiment de băutură premium, Cocoa Cappuccino și un nou amestec de cafea, Starbucks Tribute Blendâ„¢. Savurează un Cocoa Cappuccino fierbinte și îmbie-te cu gustul proaspăt de espresso caramel, sirop dulce-amărui mocha, lapte cald și un strat fin de spumă catifelată – amestecul perfect între aromă puternică de espresso și gustul dulce al cafelei mocha.
Prin lansarea Tribute Blendâ„¢, Starbucks mulțumește fermierilor și producătorilor de cafea parteneri, pentru realizările din ultimii 40 de ani. Această băutură este un mix unic, realizat în premieră prin combinarea mai multor boabe de cafea, provenite din patru regiuni diferite: Sumatra, Etiopia, Papua Noua Guinee și Columbia.
Campania de primăvară Starbucks „Pentru Tine!” este un tribut adus clienților săi, ca parte din campania aniversară derulată, în acestă perioadă, în peste 17000 de cafenele Starbucks din întreaga lume.
Starbucks și-a deschis prima cafenea în Seattle’s Pike Place Market, în 1971. „Sunt 40 de ani de experiență în domeniul cafelei și, cel mai important, patru decenii de momente unice create de legături profunde cu clienții săi, cu partenerii din fiecare cafenea și cu toate comunitățile în care Starbucks a reușit să fie prezent”, se mai arată în comunicat.