7 aplicații software de marketing pentru hotelul tău
Dacă ești posesorul unui hotel independent și deții un buget mic de marketing, cu siguranță nu ai în vedere să angajezi o agenție pentru acțiunile tale de marketing. De cele mai multe ori acestea sunt realizate intern, de către persoane care au responsabilități diferite. Așadar, câteva instrumente de marketing cu ajutorul cărora să vă gestionați singuri campaniile v-ar putea fi de folos.
Survey Gizmo: este un soft online avansat pentru generare chestionare, sondaje și teste. Este ușor de folosit și vine împreună cu un excelent customer service și un open API.
https://www.surveygizmo.com/
Formstack: este un instrument drag &drop pentru generarea de formulare. Fără să programați, sigur și integrat cu multe platforme. în plus, puteți genera workflow-uri automate și capta leaduri.
https://www.formstack.com/
Zapier: este util să ai construit un workflow de lucru care să integreze diferite aplicații pe care le folosești în hotel. Astfel îți automatizezi munca și poți elimina timpii de procesare a informației sau de accesare. Se integrează cu peste 1000 de aplicații.
MailChimp oferă o platformă de campanii email și marketing automation. Dacă ai colectat o listă de emailuri, aceasta este platforma perfectă pentru a adresa clienții leisure și business.
Hootsuite: manage-uiește multiple rețele sociale în același loc și măsoară rezultatele campaniilor.
TrustYou colectează și analizează feedback-ul din review-urile oaspeților, chestionare și posturile din rețelele sociale pentru a îmbunătăți poziționarea și promova hotelul tău. De la rezervare la check-out, această platformă te poate ajuta să îmbunătățești experiența oaspeților.
Urban Airship: Este o platformă end-to-end care oferă mobile analytics, push notifications și strategii de engagement. Poți avea o targetare sofisticată folosind istoria locală, preferințele utilizatorilor, comportamentul in-app. Cu ajutorul unui editor web puteți genera și un preview pentru push notifications, înainte de a le trimite. De asemenea, platforma permite și realizarea de teste A/B.
Pentru un volum mic de comunicare, cum este cazul hotelurilor independente, se pot folosi instrumente foarte simple, care acoperă necesitățile de bază. Utilizarea poate fi învățată intuitiv rămânând astfel la costuri reduse de comunicare, marketing și vânzare.
Articol scris de Adriana Căpraru, Business Developer www.toubik.com, în ediția 85 a revistei Horeca România.