Accor anunță lansarea globală a soluției de cheie digitală “Accor Key”
Accor anunță lansarea globală a soluției sale de cheie digitală, “Accor Key”, în conformitate cu strategia Grupului de a oferi oaspeților o experiență de ședere fără contact în hotelurile sale.
Acest pas făcut de Accor confirmă ambiția de a inova și a investi în soluții tehnologice de înaltă calitate, pentru a facilita oaspeților săi cea mai bună și mai confortabilă experiență, se precizează într-un comunicat de presă.
Principalul obiectiv al lansării este de a oferi clienților o soluție de acces fără cheie, asigurându-se în același timp că hotelurile nu pierd contactul uman de care oaspeții au nevoie. La sosirea la destinație, clienții își vor primi cheia camerei, prin descărcarea aplicației de cheie digitală Accor. Oaspeții vor avea apoi acces la camere, la sălile de ședințe și la etaj cu ascensoarele, folosind smartphone-ul. După plecarea din hotel, cheia digitală va fi dezactivată automat.
Patrick Mendes, Chief Commercial Officer Accor, responsabil de Vânzări, Marketing, Distribuție și Loialitate, a declarat: „Suntem încântați să anunțăm lansarea “Accor Key” în întreaga noastră rețea. Să oferim oaspeților noștri o experiență de cazare fără contact și facilă este o prioritate pentru Accor. “Accor Key” este un exemplu excelent al modului în care Grupul poate construi soluții și le poate implementa eficient în toate țările în care operează Accor.”
Floor Bleeker, Chief Information Officer Accor, a adăugat: „Ne străduim întotdeauna să adoptăm tehnologii care pot îmbunătăți experiența oaspeților. Turiștii caută din ce în ce mai mult călătorii și experiențe hoteliere cu un contact redus. Prin urmare, aplicația, ușor de operat și extrem de practică, va oferi oaspeților noștri un proces simplificat.”
Programul “Accor Key” va fi implementat printr-un parteneriat cu STAYmyway. Faustino Fernandez, fondator și CEO-ul STAYmyway a comentat: „Suntem onorați să lucrăm cu o companie atât de inovatoare, într-un moment atât de critic pentru industria noastră. Un studiu recent realizat de Deloitte arată că 60% dintre călători sunt mai predispuși să stea într-un hotel care permite check-in fără contact și posibilitatea de a utiliza un smartphone în locul cheii de cameră – 16% spun chiar că este un element indispensabil. Cererea este chiar mai mare în cazul persoanelor care călătoresc frecvent.”
în urma unor programe pilot realizate cu succes în America de Nord, Europa și Asia, implementarea va începe în toate hotelurile Accor care se vor deschide în 2021 și se va extinde la proprietățile existente, cu obiectivul ca 500 de hoteluri să beneficieze de Accor Key în acest an și cel puțin 50% din camerele întregii rețele să o implementeze în următorii cinci ani.
Oferind clienților acces la camere fără cheie fizică, Accor va contribui și la reducerea cantității de plastic și carton folosite pentru cardurile de acces tradiționale și suportul acestora.