Accor devine AccorHotels

person Horeca
access_time_filled

accordevineaccorhotelsAccor,  operatorul  hotelier  mondial  de  top,  devine  AccorHotels  și  adoptă  o  nouă  semnătură, se arată într-un comunicat.

Un nume nou

Cu un nume nou, AccorHotels, grupul îsi întărește cu mândrie activitatea sa în domeniul  ospitalității. Scopul  este creșterea  influenței și vizibilității AccorHotels, un brand instituțional și comercial deopotrivă, prin conectarea lui la platforma sa digitală AccorHotels.com. Se dorește de asemenea plasarea brandului în centrul ecosistemului său de branduri hoteliere. 

Pentru consolidarea legăturilor reciproce dintre Grup și brandurile hoteliere, AccorHotels va sprijini toate comunicările brandurilor și le va oferi credibilitatea, siguranța și expertiza unui lider internațional. De asemenea, portofoliul de branduri se va regăsi întotdeauna în comunicările AccorHotels cu scopul de a crește interesul față de Grup și platforma sa digitală. 

O nouă semnătură: Fell Welcome

Grupul a adoptat de asemenea o semnătură universală nouă, simplă și de impact care pune accentul pe dorința de integrare: Fell Welcome.

Feel Welcome rezumă generozitatea și esența ospitalității. Este o promisiune adresată tuturor: clienților, angajaților și partenerilor, astfel încât aceștia să se simtă așteptați, unici și privilegiați.

Un nou teritoriu al brandului

Pentru a reflecta ambiția Grupului, noua identitate se bazează pe un logo cu mai mare legitimitate în cadrul căruia numele este prezentat cu un font albastru intens. Noul logo evidentiază în continuare simbolul Grupului, emblematica gâscă bernache, în culoarea mierii. Această pasăre migratoare este simbolul brandului și al aplicației mobile. Simbolizează spiritul de grup, determinarea și călătoria.

Noua platformă de brand este susținută și de manifestul Grupului care include o reprezentare semantică astfel încât personalitatea brandului să poată fi reflectată în fiecare adresă publică. Noile imagini reflectă spiritul serviciilor în hotelurile Grupului iar o identitate muzicală originală întărește această nouă platformă de brand. Noua identitate este deja vizibilă în spațiul dedicat al Grupului de la Roland Garros, unde AccorHotels este partener oficial.  

Sébastien  Bazin,  AccorHotels  Chairman  și  CEO,  declară: „Astăzi, Grupul  nostru se schimbă și proclamă cu fermitate dorința de a merge mai departe, mai repede. Accor devine AccorHotels și cu mândrie își reasumă rolul de pionier în industria hotelieră, care inovează și surprinde în permanență, se află în avangarda tehnologiei digitale, dar rămâne în același timp hotelier în primul rând. Promisiunea Feel Welcome reprezintă un angajament puternic față de toate categoriile noastre de public și întărește legătura dintre Grup și brandurile sale„.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302