Accor își adaugă un nou brand în portofoliu
Accor continuă să-și extindă portofoliul și lansează un nou brand dedicat stilului de viață pe segmentul midscale, TRIBE, care își va face debutul în 150 de destinații internaționale până în 2030.
TRIBE a fost conceput pentru a atrage nu numai oaspeții, ci și proprietarii și investitorii, cu un produs care garantează randamente financiare superioare datorită percepției îmbunătățite a clienților, bazate pe spații și servicii economice.
“TRIBE a fost creat ca răspuns la un fenomen simplu: astăzi, mai mult ca niciodată, călătorii caută o experiență de calitate la un preț accesibil. TRIBE își propune să surprindă călătorii cu o ofertă originală, interesantă și atentă, care se concentrează mai degrabă pe stil, decât pe preț. TRIBE redefinește experiența tradițională a hotelului, permițând oaspeților să trăiască, să lucreze și să se joace în interioarele sale contemporane.
TRIBE intenționează să răspundă așteptărilor și cerințelor clienților într-un mod inovativ. Cu un model flexibil și unic, noul concept „TRIBE” vizează o clientelă internațională a călătorilor obișnuiți. Indiferent dacă călătoresc în scopuri de afaceri sau de agrement, comunitatea TRIBE este asemeni bărbaților și femeilor de astăzi: independentă, curioasă și aventuroasă”, se arată într-un comunicat al Accor.
în prezent, TRIBE este reprezentat de o singură adresă (cu 126 de camere) la doar câțiva pași de grădina botanică de la Kings Park, Perth, Australia. Alte zece deschideri sunt deja programate să aibă loc până în 2022 în Europa și Asia Pacific, totalizând peste 1.700 de camere.
„Planul de dezvoltare a celor peste 50 de hoteluri în curs de negociere pentru următorii ani ne face să credem că brandul Tribe va obține o creștere semnificativă în întreaga lume, inclusiv în locații-cheie, cum ar fi Paris, Londra, Singapore, Dubai Bangkok … își va face debutul în 150 de destinații internaționale până în 2030.”, a declarat Gaurav Bhushan, Chief Development Officer la Accor.