Accor lansează greet, un brand economic dedicat călătorilor preocupați de impactul lor asupra planetei

person Horeca
access_time_filled

Așteptările călătorilor s-au schimbat. Clienții sunt acum concentrați tot mai mult pe experiențe hoteliere care respectă oamenii și lumea din jurul lor. Conștient de noile tendințe, Accor rescrie regulile și prezintă greet, o nouă ofertă alternativă de ospitalitate și turism durabil, care combină preocuparea pentru mediu cu o abordare socială responsabilă pentru călătorii care caută autenticitatea.

Cea mai recentă completare adusă segmentului economic al grupului, greet este un brand bazat pe comunitate, responsabil și nestandardizat, care respectă tendințele actuale și încearcă să servească călătorii care doresc să adauge sens stilului lor de consum și sunt conștienți de impactul lor pe planetă.

greet, un brand economic unic în portofoliul Accor

Creat la începutul anului 2019, brandul greet aduce o notă distinctivă grupului hotelier. După succesul mărcilor sale de lifestyle lansate recent, cu greet, Accor își continuă planul de a-și extinde portofoliul de mărci pentru a rămâne în acord cu partenerii săi și a oferi clienților experiențe memorabile și în continuă evoluție. greet a fost creat ca răspuns la o singură observație – astăzi, mai mult ca oricând, călătorii își doresc o experiență hotelieră de înaltă calitate și la prețuri accesibile, în același timp căutând să adauge sens achiziției și să-și reducă impactul asupra planetei. Conceptul greet abordează această dublă provocare printr-un model de afaceri flexibil pentru parteneri și o experiență hotelieră complet nouă pentru clienți.

greet

Un brand atractiv pentru clienți și investitori

greet inspiră viață nouă în peisajul hotelier al economiei de astăzi. Asumând valorile companiei noastre, brandul servește consumatorilor, partenerilor și investitorilor în căutarea unei aventuri alternative care să includă o ospitalitate nestandardizată, deschisă lumii. Deși diversitatea este semnul distinctiv al abordării sale de design, greet își păstrează propria identitate unică – unul dintre punctele forte ale mărcii este libertatea și flexibilitatea mare pe care le oferă proprietarilor de hoteluri sub stindardul sau.

Singurele linii directoare sunt faptul că hotelurile greet trebuie să includă o serie de caracteristici cheie ale mărcii, inclusiv logo-ul său în zonele comune, o masă mare, comună, pentru împărtășirea momentelor speciale și asigurarea că 20% din camere pot găzdui între 4 și 6 persoane.

Fiecare proprietar de hotel este liber să se exprime în timp ce rămâne fidel celor 3 principii greet: prin salvarea obiectelor provenite din rețele second-hand sau de la furnizori eco-responsabili; prin reciclarea obiectelor decorative neobișnuite și prin revizuirea acestor obiecte pentru a le reface și a le oferi o a doua viață.

La greet, spațiile nu mai sunt standardizate, în schimb accentul este pus pe a doua șansă și optimizarea a ceea ce există deja pentru a da viață nouă hotelurilor și pentru a crea locații calde și prietenoase.

lansaregreetaccor

Pentru Franck Gervais, CEO Europe Accor, „De la crearea sa, Accor a fost întotdeauna o companie atentă la nevoile partenerilor și francizaților săi. Prin planul nostru de extindere a portofoliului de mărci, lansat de Sébastien Bazin, ne susținem angajamentul de a oferi mereu experiențe memorabile clienților noștri, în timp ce sprijinim simultan rețeaua de francizați. Odată cu lansarea greet, scopul nostru este pur și simplu să oferim o soluție ideală proprietarilor de hoteluri independente, oferind o marcă ce combină regenerarea structurilor hoteliere existente cu controlul costurilor, atât în ceea ce privește renovarea, cât și reamenajarea spațiilor.”

Schimbarea radicală a tendințelor consumatorilor este însoțită acum de așteptări ridicate în ceea ce privește angajamentul brandului, dezvoltarea durabilă și responsabilitatea corporativă. Acordând mai multă flexibilitate și libertate proprietarilor de hoteluri, Accor încearcă să-și sprijine partenerii săi francizați și să creeze o ospitalitate pozitivă și virtuoasă, atentă la nevoile clienților și la noile considerente ale societății. Prin urmare, a fost introdus un ecosistem pentru a ajuta proprietarii hotelurilor în politica lor de renovare și de modernizare a activelor. Parteneriatele cu organizațiile cheie vor permite fiecărui hotel să-și transforme abordarea pentru a oferi a doua șansă în realitate și a fi complet în conformitate cu această marcă responsabilă social. greet a unit forțele cu mai multe organizații de caritate de top, inclusiv Emmaüs, care vor permite proprietarilor să furnizeze mobilier second-hand și modele realizate folosind articole reciclate, precum și Valdelia (o organizație ecologică care oferă o soluție cuprinzătoare pentru colectarea, reciclarea și reutilizarea mobilier vechi de la toate tipurile de organizații) care va consolida conexiunile cu aceste rețele.

Un alt partener emblematic a fost lansat cu “L’atelier Consommateur & Citoyen” („Atelierul pentru consumatori și cetățeni”, lansat în primăvara anului 2019 de C’est qui le Patron? pentru a extinde inițiativa). Scopul acestui parteneriat este de a colabora cu un grup de consumatori pentru a crea căi de progres pentru a regla conceptul greet și a-l face un model de ospitalitate durabil.

conceptgreetaccor

Aceste parteneriate sunt esențiale, deoarece ajută la transformarea angajamentului nostru de a oferi a doua șansa în realitate, atât pentru partenerii noștri francizați, cât și pentru clienții noștri. greet este un brand incluziv, în care comunitatea joacă cu adevărat un rol cheie. Credem cu tărie că prin colaborare, creând sinergii atât la nivel național, cât și la nivel local, vom putea avea un impact pozitiv asupra societății noastre”, a spus Franck Gervais.

greet este primul brand hotelier care s-a înscris la această abordare ambițioasă, care pune la îndoială modelele tradiționale de marketing pentru a permite consumatorilor și cetățenilor să lucreze alături de producătorii de frunte pentru a-și crea propriile produse, accelerând astfel tranziția vitală și urgentă pe care trebuie să o facă societatea în ceea ce privește problemele de mediu.

Perspectivele de dezvoltare ale mărcii

Odată cu deschiderea primului său hotel din inima podgoriilor din Burgundia în aprilie, anul acesta, brandul care oferă o a doua șansă a afișat o dorință reală de creștere. Multe locații își vor deschide ușile în viitorul apropiat, în special în Marsilia (St Charles et Aéroport), Lyon Perrache, Paris, St-Witz, Rennes, Bourges și St-Germain-en-Laye.

Grupul Accor țintește să deschidă 300 de hoteluri greet în toată Europa până în 2030. Rețeaua greet se va extinde rapid către diverse destinații europene, orașul german Darmstadt find printre primele care vor avea un hotel greet din afara Franței, în următoarele luni.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302