Business în creștere pentru boutique hotelul Epoque din București
Hotel Epoque anunță venituri în creștere cu 9% în primul semestru al anului 2015 și raportează o cifră de 1,06 milioane euro, față de 970.000 euro în perioada similară a anului trecut.
Epoque așteaptă o creștere de peste 10% a cifrei de afaceri totale până la sfârșitul anului, evoluțiile fiind datorate performanței înregistrate de structura de cazare și dezvoltării segmentului de F&B, se precizează într-un comunicat.
Boutique hotelul din apropierea parcului Cișmigiu se adresează călătorilor de tip FIT (free independent traveler) de business și de leisure, care optează cu predilecție pentru conceptul boutique și caută o experiență de călătorie completă.
„2015 este un an bun pentru Epoque și pentru piața de travel premium în general. Prima jumătate a anului a confirmat ritmul de dezvoltare preconizat pe segmentul hotelier de cinci stele, și chiar și mai important pentru noi, a subliniat trendul ascendent manifestat vizibil pe piața luxury boutique: calitatea și gradul de personalizare a serviciilor fac diferența în exprimarea opțiunii de călătorie a oaspeților noștri. Am înregistrat o creștere de 9% în primele șase luni ale lui 2015 și așteptăm venituri în creștere cu cel puțin 10% până la sfârșitul anului datorită performanței structurii de cazare, care reprezintă peste jumătate din business-ul Epoque, dar și datorită creșterii constante a liniilor de business complementare, respectiv restaurantul gastronomic L’Atelier, organizarea de evenimente și alte servicii de tip boutique„, declară Diana Popescu, Owner & CEO Epoque Hotel și L’Atelier – l’art culinaire.