Cum să faci achiziții inteligente pentru hotelul tău
Responsabilii cu achizițiile din hoteluri știu cât de important este să obțină prețuri și termene de plată mai bune la produsele și serviciile pe care le achiziționează. Acest lucru nu este întotdeauna ușor, negocierile sunt dure, pentru că fiecare parte – buyer și furnizor – își are în minte propriul interes. Dar dacă v-am spune că puteți obține acum prețuri și termene avantajoase la produse și servicii de înaltă calitate dedicate industriei hoteliere și că puteți să vă eficientizați totodată procesul de achiziție și să reduceți timpul alocat acestuia?
Soluția este la îndemâna oricărei unități hoteliere și o reprezintă grupul de achiziții Novare. Scopul grupului este tocmai de a sprijini și consolida puterea de cumpărare a membrilor, în vederea obținerii de prețuri și termene de plată mai bune la produsele și serviciile pe care aceștia le achiziționează.
“Principalul avantaj de care vor beneficia unitățile turistice care se decid să devină membre ale Grupului Novare, este plasarea lor într-o poziție financiară mai puternică, fiind astfel capabile să obțină și să mențină prețuri și condiții mai bune de colaborare cu furnizorii. Alte avantaje ar fi: acces la furnizori de talie internațională, care nu sunt prezenți în România decât prin intermediul Grupului nostru; un proces de achiziții bine structurat și folosirea unor softuri concepute special pentru sectorul Horeca, cu ajutorul cărora gestionarea stocurilor, procesul de reaprovizionare automatizată, trasabilitatea comenzilor, ușurința de a plasa o comandă cu un furnizor, devin posibile”, declară Dorin Gherle, unul dintre fondatorii grupului Novare.
Dorin Gherle subliniază că aderarea la Grupul Novare nu înseamnă în mod necesar o schimbare a furnizorilor, ci mai degrabă o îmbunătățire a condițiilor de negociere/colaborare cu furnizorii actuali.
Ce tip de produse și servicii pot achiziționa membrii grupului Novare?
Orice produs sau serviciu destinat industriei hoteliere, de la alimente și băuturi, la produse pentru modernizare și renovare, echipamente, consumabile ș.a. Platforma iNovare a fost creată tocmai cu scopul de a facilita colaborarea între membrii grupului Novare și furnizorii săi.
„Platforma iNovare este compusă din 2 module: unul pentru achiziționarea de bunuri capitale și un al doilea pentru gestionarea stocurilor. Al doilea modul este încă în lucru, el va fi disponibil undeva în vara anului 2017. Vrem ca el să răspundă în mod cât mai real posibil nevoilor acestei industrii și se face deci în colaborare cu membrii. Rolul ambelor module este să facă procesul de achiziții o experiență plăcută și nu o pierdere de vreme pentru cei implicați, să asigure o gestiune a cheltuielilor /comenzilor, pentru scopuri contabile, să permită generarea de rapoarte pentru factorii de decizie, să ușureze comunicarea între membri și furnizori, să permită furnizorilor primirea de comenzi consolidate în loc de comenzi individuale, să transmită bonurile de comandă în mod electronic (de la computer la computer) și nu prin telefon, fax sau e-mail, să ușureze atât procesul de reaprovizionare a stocurilor, cât si cel de consolidare a facturilor, să diminueze numărul de tranzacții (comenzi și plăți) etc”, ne-a mai declarat Dorin Gherle.
Mai multe informații despre grupul Novare găsiți pe www.novare.ro.
Advertorial apărut în ediția 81 a revistei Horeca România.