Expedia cumpără peste 60% din acţiunile Trivago
Expedia, una dintre cele mai mari companii de turism online din lume a anunțat oficial pe 21 decembrie că va achiziționa 61,6% din acțiunile Trivago, un motor de căutare german care se focusează pe hoteluri, pentru suma de 477 milioane de euro. Tranzacția se estimează că va fi finalizată în prima jumătate a anului 2013 și va permite companiei Expedia, Inc să își consolideze prezența în Europa.
„Echipa Trivago a construit unul dintre cele mai mari, mai dinamice și mai cunoscute site-uri de călătorii din Europa, care gestionează anual peste 100 de milioane de căutări de hoteluri. Suntem încântați să adăugăm portofoliului Expedia un asemenea brand”, a declarat Președintele și CEO-ul Expedia, Dara Khosrowshahi.
Fondată cu șapte ani în urmă, Trivago a devenit rapid un site lider în căutarea de hoteluri, oferind rezultate extinse de căutare, cu peste 600.000 de unități de cazare pe 140 de site-uri de rezervare în peste 30 de țări și 23 de limbi.Â
Reprezentanții Expedia au subliniat că Trivago ” care permite consumatorilor de turism să caute informații referitoare la prețuri hoteliere și la disponibilitatea camerelor de hotel ” și-a dublat veniturile în fiecare an începând cu 2008, iar în 2012 compania se estimează că va depăși 100 de milioane de euro în ceea ce privește veniturile nete.
Â
„Suntem foarte încântați să ne alăturăm portofoliului Expedia, Inc și dornici să învățăm din experiența lor. Expedia a construit de-a lungul anilor unele dintre cele mai încredere branduri de călătorii din lume”, a declarat la rândul său, co-fondatorul trivago și Managing Director, Rolf Schromgens, care a adăugat că „Vom rămâne fideli misiunii companiei de a ajuta consumatorii de turism să găsească hotelul ideal, la cel mai avantajos tarif.”.