Hotelierul care nu mai așteaptă promovarea de la stat
Proprietarul hotelului Roman Plaza din Roman și al Hanului Ancuței din Tupilați a demarat o campanie de promovare a nordului Moldovei, având ca țintă atât atragerea de turiști străini, cât și de turiști români, se precizează într-un comunicat.
„Întotdeauna am crezut în potențialul turistic al României. Consider că țara noastră nu este mai prejos decât multe destinații turistice de top. Încă nu știm să ne prezentăm și să ne vindem la potențialul nostru maxim, dar consider că a sosit vremea unui marketing mai agresiv, mai ales că România se află, în prezent, într-o conjunctură bună. Fiind proprietar al Hotelului Roman Plaza și al Hanului Ancuței, m-am gândit, alături de partenerii mei, să concep programe turistice de vizitare a nordului Moldovei, mai precis a județelor Neamț și Suceava (Bucovina). Roman poate fi un adevărat hub pentru regiune deoarece de aici se poate ajunge ușor, în maxim două ore, în orice punct important al nordului Moldovei, fie Piatra Neamț, Iași, Suceava sau zona istorică Bucovina„, declară Nușa Chiriac, proprietarul hotelului de 4 stele Roman Plaza din Roman și al Hanului Ancuței din Tupilați.
Pe lângă promovarea directă, reprezentanții hotelului Roman Plaza și ai Hanului Ancuței colaborează cu mai mulți touroperatori pentru aducerea de turiști străini în regiune. Unul dintre atuuri va fi repezentat de calendarul bogat de evenimente organizate la Hanul Ancuței și la hotelul Roman Plaza. De exemplu, Hanul Ancuței va fi gazda unor spectacole de excepție, precum „Dragobete Iubește Românește”, unde vor cânta Maria Buză și Taraful George Pătrașcu și „Balul Femeii la Hanu-Ancuței” cu Alesis și Orchestra Lăutarii (7 martie). De asemenea, Hotelul Roman Plaza va organiza un program de Valentine’s Day și Balul Femeii cu formația Provincialii.
Anul trecut, s-au cazat pentru 1-2 nopți la Hotelul Roman Plaza și s-au familiarizat cu deliciile culinare ale Hanului Ancuței grupuri de turiști precum și turiști individuali din Germania, Franța, Polonia, Italia, SUA, Japonia etc.
„Hotelul Roman Plaza a devenit deja hotel de tranzit pentru turiștii străini care aleg circuite, dar scopul nostru este și acela de a crea din nordul Moldovei o destinație turistică în sine. În acest sens, ne vom promova mai mult atât pe plan intern, cât și pe plan extern, prin touroperatorii specializați pe incoming„, spune Nușa Chiriac.
Hanul Ancuței pregătește, în viitorul apropiat, și o surpriză foarte plăcută pentru bucureșteni, care va conecta Capitala la tradițiile nordului Moldovei, anunță Nușa Chiriac.