Ibis îşi continuă creşterea gradului de ocupare în 2011
Lanțul hotelier de 3 stele Ibis România a înregistrat în acest an pentru al treilea trimestru consecutiv creșteri ale gradului de ocupare din unitățile sale, a anunțat compania. Ibis România, parte a grupului internațional Accor, a înregistrat o creștere cu 18% a gradului de ocupare în trimestrul al treilea din 2011, raportat la aceeași perioadă din 2010, precum și o creștere considerabilă pe segmentul de conferințe în T3 din 2011.
Ibis a raportat cea mai mare creștere, relativ la perioada iulie – septembrie 2011, la hotelul Ibis din Sibiu, în mod specific – un plus de 30% la gradul de ocupare la această unitate, față de aceeași perioadă a lui 2010. Ibis România a mai înregistrat și o creștere cu 67% pe segmentul de conferințe în T3 din 2011, relativ la perioada similară din 2010.
Ibis este cea mai importantă marcă a hotelurilor economy din grupul Accor, având peste 900 de hoteluri în întreaga lume. La sfârșitul lunii septembrie, grupul Accor a anunțat o strategie de rebranduire a hotelurilor din clasa economy, care va fi finalizată la începutul lui 2013. Astfel, Ibis devine un brand-umbrelă care va reuni 3 mărci hoteliere: Ibis (hotelurile actuale), All Seasons care va deveni „ibis styles” și Etap Hotels care va deveni „ibis budget”.
Rețeaua Ibis operează 4 hoteluri de 3 stele în România, dintre care două în București și câte unul în Constanța și Sibiu. În total, rețeaua Ibis operează 760 de camere în cele 4 hoteluri, astfel: 250 de camere la Ibis București Gara de Nord, 161 de camere la Ibis București Palatul Parlamentului, 154 de camere la Ibis Constanța și 195 camere la Ibis Sibiu.