Investiție majoră, de 24 milioane euro, în hotelul Radisson Blu din București
Radisson Hotel Group anunță o relansare grandioasă a hotelului Radisson Blu București, în urma unei investiții majore de capital în valoare de 24 milioane de euro. Hotelul de renume mondial repoziționează astfel marca superioară a Radisson Blu, lider pe piața din România, printr-o transformare elegantă și sofisticată a lobby-ului și a grădinii și prin creșterea numărului de camere, la peste 600.
“Proiectat pentru a inspira experiențe de neuitat la fiecare sejur, Hotelul Radisson Blu București este gata să dezvăluie în iunie 2021 un nou lobby bar și o grădină interioară cu piscină și zonă de luat masa, ce va oferi oaspeților o ambianță elegantă și sofisticată. Noul concept, care schimbă barul din lobby, grădina și zona piscinei, a fost creat în jurul următoarelor direcții: creșterea locurilor disponibile din interior și exterior și reamenajarea într-un stil modern a barurilor aflate în interior și exterior. Designul și funcționalitatea noilor spații vor crea o ambianță perfectă pentru experiențe culinare individuale sau evenimente private speciale”, se arată într-un comunicat de presă.
Proiectul de investiții va continua cu extinderea complexului Radisson Blu prin adăugarea a 200 de camere noi, cu un concept nou și aspect modern. Cu un total de 623 de camere și apartamente, Radisson Blu București devine astfel unul dintre cele mai mari hoteluri de 5 stele din Europa Centrală și de Est, oferind un lobby nou, un lounge interior cu grădină și zone comune, în plan deschis.
Sonja Dive-Dahl, Directorul General al Hotelului Radisson Blu & Park Inn by Radisson București, a declarat: „Așteptăm cu nerăbdare să ne încântăm oaspeții cu un nou lobby bar și cu o grădină interioară, transformate pentru experiențe unice. Echipa mea de oameni pasionați și bine pregătiți așteaptă cu nerăbdare să ofere clienților ospitalitatea noastră de renume mondial și tot ce este mai bun, desprins din valorea noastră de bază – Fiecare moment contează”.
Vlad Dragoescu, Owner Representative, a adăugat: „Proiectul de extindere și renovare a Hotelului Radisson Blu București include un aspect modern și elegant, care va satisface cele mai exigente așteptări ale viitorilor călători în scop de afaceri și scop turistic, oferind în același timp cel mai înalt nivel de siguranță și confort. Suntem încântați să lansăm acest proiect de extindere si de renovare, care face parte din programul nostru de dezvoltare 24 MEUR și care vizează asigurarea poziției de lider pe piață pentru acest complex renumit de ospitalitate”.
“Pandemia a adus industriei de ospitalitate o provocare fără precedent. Strategiile de aplatizare a curbei COVID-19, cum ar fi lockdown comunitar, distanțarea socială, comenzile la domiciliu, restricțiile de deplasare și mobilitate au dus la o scădere dramatică a cererii pentru afacerea noastră. în timp ce industria ospitalității se recuperează lent, criza COVID-19 continuă să aibă un impact profund asupra modului în care afacerile din sectorul ospitalității operează. Trecând prin schimbări substanțiale ale operațiunilor în timpul COVID-19 pentru a asigura sănătatea și siguranța angajaților și a clienților, Hotelul Radisson Blu Bucuresti este acum gata să alinieze protocoalele de sănătate și siguranță implementate, alături de noile caracteristici operaționale și de proiectare pentru a oferi experiențe noi clienților”, se mai precizează în comunicat.