Marriott a finalizat investiția de 1,2 milioane de euro în lobby și Pavilion Lounge

person Horeca
access_time_filled

pavilionloungemarriottHotelul Marriott din București a inaugurat oficial miercuri, 25 septembrie, noile zone publice ale hotelului, după finalizarea procesului de renovare a lobby-ului și a noului Pavilion Lounge. Procesul de renovare a demarat la sfârșitul lunii iunie a.c. iar valoarea investiției se ridică la 1,2 milioane de euro, ne-a declarat Meda Vasiliu, Directorul de Vânzări și Marketing.

Directorul general al hotelului, Igael Porecki ne-a declarat că decizia de renovare a fost luată deoarece în industria hotelieră trebuie să te updatezi în permanență și că se impunea un lifting al lobby-ului: „Decizia de renovare a venit deoarece se impunea un lifting. Am vrut să aducem o notă de noutate, de modernism lobyy-ului și Pavilionului Lounge. Foarte multi clienți ne-au întrebat de ce facem această renovare, deoarece fostul lobby era în condiții bune. Am făcut-o pentru că în industria hotelieră trebuie să te updatezi în permanență”, ne-a declarat directorul general al hotelului.

Reprezentanții hotelului ne-au declarat că la sfârșitul anului 2014 vor demara și un proces de renovare a camerelor, investiție care se va ridica la circa 4 milioane de euro.

Noul lobby inaugurat aseară își întâmpină oaspeții cu un decor modern care deschide practic întreaga zonă a parterului. Printre notele de noutate remarcăm o smoking area, care a fost realizată la solicitarea clienților, un pian, la care se vor ține seara reprezentații, și noul Pavilion Lounge, proiectat să găzduiască întâlniri sociale și de afaceri, ideal pentru cocktailuri și gustări indiferent de momentul zilei.

pavilionloungehotelmarriott

Caracteristicile cheie ale Pavilion Lounge-ului includ un impresionant bar construit din marmură de Calcutta, așezat cu măiestrie în fața unui perete de prezentare a băuturilor, din lemn de culoare închisă, bronz și lumini calde. Utilizând același design în crearea unui spațiu primitor, noul bar cuprinde și un loc special pentru fumat, separat printr-un perete de sticlă, ce permite celor două spații să fie integrate într-un tot unitar.

Atmosfera din acest nou spațiu este aceea a unui bar contemporan unde cafeaua, gustările și o selecție impresionantă de băuturi și cocktailuri pot fi savurate pe tot parcursul zilei.

Și recepția hotelului a fost renovată, în ideea de a aduce mai aproape personalul de la recepție de oaspeții hotelului. Construită din lemn masiv, onix și piele, noua recepție face tranziția de la modelul clasic către unul modern, mult mai primitor.

Pentru anul 2013, reprezentanții hotelului estimează un grad de ocupare de 65%. 70% din clienții hotelului sunt străini și 30% români. În ceea ce privește ponderea turiștilor de business, Meda Vasiliu ne-a declarat că 80% din oaspeții Marriott vin pentru business și 20% pentru leisure.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302