Moxy by Marriott debutează pe piața locală
Primul hotel sub brandul Moxy by Marriott din România și-a deschis oficial porțile pe 20 iulie. Hotelul este situat în Centrul Vechi al Bucureștiului, pe strada Doamnei 17-19, iar investiția în dezvoltarea acestuia se ridică la 12,5 milioane de euro și aparține companiei Apex Alliance Hotel Management.
în prezent, hotelul, centrat pe millenials, pune la dispoziție 119 camere și este singurul hotel de pe piața locală care prezintă viitorilor săi oaspeți micul dejun „grab&go”, respectiv micul dejun care poate fi luat la pachet, dar și conceptul de „barception”, care presupune faptul că recepția hotelului funcționează și ca punct de check-in și ca bar.
Aceste inovații, alături de serviciile mobile, respectiv cheia digitală, check-in-ul mobil și chat-ul disponibil tuturor oaspeților care doresc să discute cu personalul hotelului oricând și de oriunde, ajută la respectarea regulilor sanitare impuse de contextul actual, evitându-se, astfel, spațiile aglomerate în interiorul hotelului și respectându-se regulile de distanțare socială.
„Este o provocare să deschizi un hotel și în condiții normale. Cu atât mai mult, în această perioadă, acest lucru poate părea o decizie complet nebună. Ne-o asumăm, însă, pe deplin, pentru că suntem convinși că oamenii își doresc să poată călători în continuare în siguranță. Iar conceptul MOXY by Marriott ne ajută extrem de mult din acest punct de vedere: aici, te poți caza, poți intra în camera pe care ai rezervat-o și poți discuta cu personalul hotelului fără a te întâlni cu nimeni și fără a atinge niciun alt obiect decât telefonul personal. De asemenea, toate celelalte facilități ale hotelului sunt dezinfectate mai des decât ar fi nevoie, pentru ca oaspeții noștri să se simtă în siguranță în orice spațiu al acestui hotel. Iar noi suntem cu toții tineri și încrezători în viitor și credem că această perioadă va trece, iar business-urile își vor reveni la normal”, a declarat Roxana Vișan, Căpitan Moxy Bucharest Old Town.
Hotelul respectă toate măsurile de siguranță necesare pentru a oferi oaspeților o experiență sigură: dezinfectarea tuturor spațiilor publice de mai multe ori pe zi, purtarea echipamentului de protecție de către angajați, utilizarea liftului de către maxim două persoane / o familie în același timp, păstrarea unui interval de 72 de ore înainte de cazarea următorului oaspete în cameră, utilizarea cheii digitale, număr limitat de oaspeți în sala de fitness și alte măsuri de precauție pentru distanțarea socială.
în plus, Moxy a numit manageri dedicați – Health & Safety, Food & Safety și Wellness & Safety Officers – care au misiunea de a proteja sănătatea oaspeților și de a se asigura că toate măsurile de siguranță sunt aplicate. Hotelul va fi deschis ca Centru pentru Siguranța și Bunăstarea Oaspeților, o umbrelă de comunicare a hotelurilor administrate de Apex, datorită numărului mare de măsuri de siguranță luate.
Apex Alliance mai gestionează în capitala României și alte trei hoteluri – Hilton Garden Inn Old Town, Hilton Garden Inn Bucharest Airport și Courtyard by Marriott Bucharest Floreasca, oferind un număr total de 678 de camere în zone strategice ale orașului.
în ceea ce privește brandul Moxy, acesta este un brand Marriott centrat pe millenials, care a debutat în septembrie 2014, odată cu deschiderea Moxy Milan. Un concept de tip boutique hotel pentru călătorul noii generații, Moxy este un brand proaspăt și inovator, care combină designul elegant și serviciile accesibile. Cu camere dotate cu tehnologie, spații pline de viață în lobby și servicii moderne, Moxy își propune să surprindă călătorii cu o experiență plină de atenție la detalii și distracție.