Sondaj: Serviciile hoteliere din Bucureşti nesatisfăcătoare pentru străini
Potrivit celui mai recent sondaj global realizat de hotel.info referitor la gradul de mulțumire al oaspeților hotelieri din 20 de capitale ale lumii, Bucureștiul a scăzut un loc în top, ajungând pe locul 18. Serviciile hoteliere din Varșovia (capitala Poloniei) au reușit să câștige cele mai multe puncte de la oaspeții lor, aceștia apreciind în mod deosebit calitatea serviciilor din acest oraș. Și de serviciile de cazare din Tokio oaspeții hotelurilor au fost foarte mulțumiți. Capitala Japoniei a înaintat în Top 20 de pe poziția a treia (la evaluarea din august) pe poziția 2 la evaluarea curentă. Pe locul 3 în clasamentul actual se situează orașul Helsinki, capitala Finlandei.
hotel.info este un serviciu gratuit de rezervări hoteliere pentru companii și clienți privați. În întreaga lume, serviciul oferă peste 210.000 hoteluri pentru rezervări pe cale electronică. Oaspeții hotelieri au evaluat prin intermediul hotel.info hotelul la care au făcut rezervări după plecarea lor, pe baza unui sistem cu puncte (0 până la 10). În evaluarea generală au fost incluse criterii privind calitatea camerelor, amabilitatea personalului, curățenia, nivelul de zgomot, raportul preț-servicii, precum și micul dejun/gastronomia.
Bangkok, plasat anterior pe locul 19, a fost votat de către clienții hotelurilor cu o evaluare de 7,49 și se află acum în prima jumătate a tabelului, pe locul 8. În ciuda unei ușoare creșteri a gradului de mulțumire a clienților. În ciuda unei ușoare creșteri a gradului de mulțumire a clienților, capitala Spaniei Madrid se află pe ultimul loc în clasamentul global. Din nou de departe învinși se prezintă hotelierii din Roma cu 6,89, Paris cu 6,73 și Londra cu 6,57 puncte.