Un belgian a preluat conducerea Pullman București

person Horeca
access_time_filled

patrickcarabinBelgianul Patrick Carabin a preluat conducerea hotelului de 4 stele Pullman din București, după 8 ani petrecuți în Polonia, timp în care a condus două hoteluri de 5 stele din lanțul Sofitel – Sofitel Warsaw Victoria și Sofitel Grand Sopot. Patrick Carabin a venit la conducerea hotelului în luna septembrie 2015, dar anunțul oficial privind numirea lui a fost făcut abia astăzi.

Noul general manager își propune consolidarea poziției hotelului pe piața călătoriilor de afaceri, care reprezintă mai mult de 75% din activitatea hotelului, dar și creșterea segmentului leisure, pentru care estimează o creștere de 30% în acest an. Printre obiectivele noului manager se numără un focus mai mare pe zona Food&Beverage, care aduce în momentul de față circa 30% din veniturile hotelului, dar și zona de MICE, care reprezintă “marea oportunitate de creștere pentru acest hotel”, după cum a declarat Patrick Carabin. Acesta a precizat că vor fi făcute noi investiții în imaginea hotelului, dar nu a dorit să facă mai multe precizări în acest sens.   

Pullman Bucharest este un punct de referință pe piața hotelieră din București, întrucât duce mai departe o tradiție de peste 22 de ani în domeniul ospitalității, combinată cu spiritul tânăr al unuia dintre cele mai dinamice și contemporane branduri de top: Pullman. Pe lângă consolidarea poziției pe piața călătoriilor de afaceri, care încă reprezintă mai mult de 75% din activitatea noastră, am inițiat parteneriate cu agenții de turism și atracții locale, cu scopul de a ne dezvolta mai departe și pe segmentul turistic. Anticipăm o creștere de 30% a acestuui segment în anul 2016”, declară noul general manager al hotelului Pullman.

Patrick Carabin a făcut aprecieri pozitive la adresa orașului București, subliniind că este un oraș dinamic, în plină dezvoltare și că îi place să trăiască aici. Acesta ne-a declarat că la început a fost sceptic când i s-a propus să vină în România, pentru că imaginea de care se bucură țara noastră pe plan extern nu este una tocmai bună, dar a subliniat că așteptările i-au fost depășite atunci când a sosit aici. Noul General Manager al hotelului Pullman a precizat că în străinătate nu se vorbește foarte mult despre România, iar oamenii încă asociază țara noastră cu perioada comunistă. 

Tot referitor la imaginea României, Patrick Carabin a declarat că, în opinia lui, un aspect care dăunează imaginii Bucureștiului îl reprezintă serviciile de taxi. Acesta a precizat că foarte mulți turiști străini care vin în București se plâng de acest aspect și sunt nemulțumiți în principal de atitudinea taximetriștilor, de lipsa curățeniei și de mașinile foarte vechi, dar și de faptul că sunt suprataxați de către taximeștri. Patrick Carabin a subliniat că acest lucru contribuie foarte mult la imaginea pe care acești turiști și-o fac despre România. Acesta a declarat că, personal, folosește aplicația Uber, pentru că “beneficiază de aceleași tarife, dar de mașini și servicii mult mai bune” și că mulți șoferi Uber vorbesc foarte bine limba engleză.

Patrick Carabin are o experiență profesională de 30 de ani, acumulată în 12 țări, având ca rezultat o excelentă cunoaștere a culturii asiatice și europene. în 2013 i s-a acordat premiul de Ofițer al Ordinului Leopold al II-lea, de către Ministrul de Externe belgian, Didier Renders.

Hotelul Pullman din București este un hotel premium, de 4 stele, care aparține grupului AccorHotels și este administrat de Orbis Hotel Group, partenerul strategic al Accor Hotels în Europa Centrală și de Est.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302