City Grill deschide un nou restaurant în capitală și vizează extinderea în provincie

person Horeca
access_time_filled

trattoriabuongiorno2Grupul City Grill va deschide la jumătatea lunii iunie a.c. un nou restaurant în București, sub brandul Trattoria Buongiorno, aceasta fiind cel de-al 16-lea restaurant din portofoliul grupului, a anunțat astăzi proprietarul City Grill, Dragoș Petrescu, cu ocazia aniversării a 10 ani de existență pe piață a City Grill. Noua locație, Trattoria Buongiorno – Casa Lido se va deschide pe 18 iunie în regim soft opening.

În prezent, grupul City Grill deține 15 locații în București, grupate sub cinci brand-uri: Trattoria Buongiorno, City Grill, City Cafe, Hanu’ Berarilor și Caru’ cu Bere. Per total compania oferă în toate restaurantele sale 5000 de locuri și deservește aproximativ 10.000 de clienți pe zi. De-a lungul celor 10 ani de existență, compania a primit 30 de milioane de vizite în restaurantele sale, potrivit oficialilor companiei. În prezent compania are circa 1000 de angajați.

Întrebat despre planurile de extindere ale companiei, Dragoș Petrescu a afirmat că se are în vedere pe viitor și o extindere în afara capitalei, în orașe precum Cluj, Timișoara, Iași sau Constanța, cu restaurante din categoria „Eveniment”, asta deoarece piața din provincie nu este pregătită pentru restaurantele de tip convenience (cum sunt City Grill și Trattoria Buongiorno) în opinia sa. „Piața din provincie nu este pregătită pentru restaurante convenience. Consumatorii de acolo sunt diferiți, ei nu obișnuiesc să meargă la restaurant să mănânce ci merg la restaurant în principal atunci când sărbătoresc ceva”, a punctat Dragoș Petrescu.

Referitor la factorii care au dus la longevitatea companiei, în opinia lui Dragoș Petrescu e vorba de un mix de factori. „Zilnic se închid zeci de restaurante și se deschid altele noi. Media de viață a unui restaurant este sub 4 ani, 3,5 ani. E un adevărat challenge să ții deschis un restaurant pe piață timp de 10 ani. Referitor la factorii care au dus la longevitatea companiei, eu cred că e vorba de un mix de factori, și anume respectul față de client – o porție de mâncare corect făcută, la un preț corect -, faptul că am intrat pe piață într-un moment prielnic, când nu era competiție în acest segment, dar și faptul că am reușit să menținem oamenii lângă noi de-a lungul timpului”.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302