Michelin a lansat în Franţa versiunea beta a site-ului restaurantelor
Website-ul Michelin Restaurants este de fapt un motor de căutare complex care permite utilizatorilor să aleagă un restaurant corespunzător dorințelor și bugetelor lor. În acest fel Michelin și-a propus să implice utilizatorii și operatorii de restaurante în finalizarea site-ului, pentru care a fost lansată versiunea beta.
În fiecare an, peste 20 de milioane de utilizatori francezi în căutare de restaurante vizitează site-uri specilizate. Când va fi complet funcțional, website-ul Michelin Restaurants va oferi a gamă largă de localuri care corespund fiecărui criteriu căutat. Acest site va reprezenta un motor de căutare foarte eficient în identificarea restaurantelor bazat pe localizare și tip de bucătărie, precum și în conformitate cu bugetul utilizatorilor și cuvintele cheie. De asemenea include o prezentare detaliată a fiecărui restaurant în parte, o revistă și newsletter și în curând va avea și o aplicație pentru mobil.
Restaurantele din Ghidul Michelin vor fi identificate clar printr-o pictogramă care confirmă că au fost „Testate și sunt recomandate de Ghidul Michelin”. Peste 4.000 de restaurante recomandate de inspectorii Michelin vor fi recunoscute cu claritate. Selecția va fi pregătită de inspectori profesioniști, angajații Ghidului Michelin care sub semnul anonimității iau masa în restaurante și-și plătesc singuri consumația.
În mod natural vizitatorii site-ului vor dori să posteze și să citească comentariile altora care au mers la un restaurant. Pentru a asigura un feedback de înaltă calitate cu argumente susținute, utilizatorii trebuie să se înregistreze înainte să fie autorizați să posteze comentarii și trebuie să specifice data în care au cinat într-un anumit restaurant. Aceste opinii vor fi monitorizate și verificate de Michelin, care va exclude sistematic comentariile răutăcioase, disriminatorii și neconforme cu realitatea.
Profesioniștii din industria ospitalității care vor adera în mod gratuit la site-ul Michelin Restaurants vor beneficia de capacitățile extinse de promovare ale Michelin. În plus, operatorii de restaurante pot beneficia de un pachet de vizibilitate pentru suma de 69 euro pe lună, fără TVA. Acest serviciu le permite acestora să-și prezinte restaurantele cu mai multe detalii, precum descriere, galerie foto, meniu sau mesaje de la Chef-ul localului. Scopul este acela de a îmbunătății vizibilitatea restaurantelor și recunoașterea acestora, implicit atragerea de clienți.
Pentru detalii vizitați: http://restaurant.michelin.fr.