Osho Fish s-a transformat în Retsina, în urma unei investiţii de 180.000 euro

person Horeca
access_time_filled

restaurantretsinaRestaurantul OSHO Fish s-a transformat, de la începutul lunii martie, în Retsina, restaurant cu specific mediteraneean, în urma unei investiții de aproximativ 180.000 de euro, a anunțat astăzi Georgios Malideros, Proprietar Retsina și OSHO Steak, în cadrul unei conferințe de presă.

Începând cu luna decembrie a anului trecut, Osho a fost preluat de familia Malideros, fondatoarea conceptului Mega Image vândut către Delhaize Group. Compania este condusă de tânărul om de afaceri Georgios Malideros, specializat în Business Economics în Marea Britanie.

Investițiile de 180.000 de euro în tranformarea Osho Fish au presupus amenajarea interioară și schimbarea echipamentelor din bucătărie. Totodată, în această perioadă au fost investiți 120.000 de euro în reamenajarea Osho Steak, 70% din sumă fiind folosită pentru schimbarea echipamentelor de bucătărie.

„Pentru 2014, estimăm o creștere a cifrei de afaceri cu aproximativ 30%, Retsina contribuind cu 40% la atingerea cifrei de afaceri. Ne propunem ca într-un an de zile să ne situăm în topul restaurantelor cu meniu preponderent de pește din București. Conceptul Retsina este unul interactiv, organizând periodic săptămâni dedicate fiecărui tip de bucătărie mediteraneeană”, a declarat Georgios Malideros, Proprietar Retsina și OSHO Steak.

deschidereretsina

Meniul poziționează Retsina și OSHO Steak în categoria „casual to fine dining”. Peste 60% din clienții Retsina și OSHO Steak provin din zona corporate și au vârsta de peste 35 de ani. Gradul mediu de ocupare al restaurantelor este estimat pentru acest an la aproximativ 100%, pentru prânz și cină.

La Retsina peștele și fructele de mare propaspete sunt selectate și trimise de 2-3 ori pe săptămână din Grecia. Chef Iosif Ștefănescu a realizat un meniu în care sunt îmbinate preparate specifice din toate țările mediteraneene, feluri de mâncare sofisticate în care tradiția întâlnește bucătăria modernă precum Ouzo Sea food linguini, Black Cod, Coq with mushrooms ragout sau Speck and strawberry risotto.

Georgios Malideros a mai precizat astăzi în cadrul conferinței de presă că obiectivul său pentru 2014 este ca Retsina și Osho Steak să fie cele mai bune restaurante în segmentul lor.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

Ramai alaturi de noi?
Aboneaza-te și vei primi gratuit revista Horeca Romania.
Abonează-te
© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302