Peste 40 de restaurante şi terase participă la “Primăvara în rose 2012”
44 de restaurante și terase din 6 orașe ale României vor participa în perioada 5 mai – 5 iunie 2012 la campania „Primăvara în rose”, demarată de revista Vinul.Ro. Campania își propune să promoveze consumul de vin rose și stilul de viață asociat cu acest produs. Cele 6 orașe unde se va desfășura campania sunt București, Iași, Cluj-Napoca, Brașov, Focșani și Craiova.
„În cadrul campaniei se va promova vinul rose, spumant și liniștit, iar Vinul.Ro va brandui și va decora un număr de restaurante și terase din 6 orase, pentru a le crește vizibilitatea. Scopul acțiunii este de a genera vizibilitate, educarea consumatorului, poziționare superioară a vinului în mintea clienților, dar mai ales de a crește vânzarea de vin”, ne-au declarat inițiatorii campaniei.
Proiectul implică înscrierea unor vinuri rose care vor fi listate, semnalizate și vândute în mod special pe perioada celor 30 zile de eveniment, atât la sticlă cât și la pahar. Producătorii și importatorii participanți în acest proiect vor avea parte de o vizibilitate deosebită și vor avea ocazia să interacționeze direct cu consumatorul, prin prezentarea directă a vinurilor în restaurantele/terasele partenere.
Vinurile înscrise în această campanie vor fi grupate în două categorii de prețuri și vor fi disponibile atât la sticlă cât și la pahar. Pe toată durata de desfășurare a campaniei, locațiile partenere vor afișa meniuri speciale care vor prezenta vinurile înscrise în campanie (inclusiv fotografii cu sticlele) și vor informa publicul în legătură cu caracteristicile vinului rose (cum se produc, asocieri gastronomice).
Pe lângă meniurile speciale afișate, campania „Primăvara în rose” se va bucura de semnalizare prin roll-up-uri, fețe de masă personalizate, ospătari „accesorizați” în roz, insigne „Primăvara în rose”, sticle de rose expuse în frapiere transparente și multă promovare media. Clienții îmbrăcați în roz vor avea ocazia să câștige premii dedicate special campaniei și să devină vedete pentru o zi.
Proiectul oferă consumatorilor posibilitatea de a se bucura de vinurile rose participante în această campanie la prețuri speciale și să afle istoria și secretele acestui tip de vin.
Semnalizări asigurate de Vinul.Ro:
• Meniuri speciale care vor avea funcție de informare, educare, promovare și vânzare;
• Insigne inscripționate cu evenimentul pentru ospătari;
• Someliri costumați special, care vor promova evenimentul și vinurile înscrise, încurajând vânzarea;
• Hostese costumate special, care vor promova evenimentul ” în vecinătatea și în interiorul localului participant;
• Marșul Vinului Rose” – hostesele vor merge în coloană însoțite de somelieri prin tot centrul vechi și vor împărți flyereÂ
• 40.000 flyere distribuite în cele 6 orase (București, Craiova, Iași, Cluj-Napoca, Brașov, Focșani);
• Parteneriate media încheiate cu diverse publicații, site-uri și bloguri;
• Promovarea evenimentului în fiecare zi pe platformele de comunicare Vinul.Ro (site-ul Vinul.ro, revista Vinul.ro, contul de facebook Vinul.ro).